Skip to main content

Dag allen,

Ik heb mijn set arc , 2 x era 300, sub 3 en sub 2. 
Nu ben ik overgestapt naar de Arc ultra en zit met het volgende probleem, namelijk ik kan niet mijn sub 2 en sub 3 als duel sub toevoegen aan de setup met de Arc ultra. 

Ik moet dus nu opzoek naar een sub 3 ipv de sub 2 of een sub 4 icm met mn sub 3 om het duel sub werkend te krijgen. 

Helaas gaat dit nu nog meer kosten en hoop dat Sonos toch iets van een update voor de sub 2 maakt zodat het ook duel met de arc ultra en sub 3 kan. 

Het kan natuurlijk dat het mogelijk word gemaakt met een update. Maar ik denk zelf dat het niet zo snel gaat gebeuren, misschien kun je op marktplaats kijken voor een 2e Sub.

Je hebt dus een nieuwe Sub (Gen 3) nodig. Zie Je Sonos Sub installeren | Sonos. De Sub (Gen 2) kan dan op Marktplaats. Ik heb inderdaad niet het idee dat Sonos dit nog gaat aanpassen - dit schijnt voor te komen uit een gewijzigde aansturing van de Sub(s).

Ben er ook bang voor, denk idd beste de sub 2 op marktplaats zetten en dan een tweede sub3. Dan heb ik duel optie met de 2x maal sub 3 icm arc ultra 

De Arc Ultra geeft zelf wel meer bas dan de Arc. Je kunt het ook nog even aanzien met alleen de Sub 3.

Is ook zo, wacht wel tot een mooie bod voor mij sub 2 daarna verder kijken t.z.t. 

Reageer