Mijn sonos app blijft hangen , ik zie geen mappen meer, maar de bijwerkindicator. Hoe kan ik eea weer herstellen? ( heb netwerkmappen verwijderd van PC's die niet langer worden gebruikt.
Mijn sonos app blijft hangen , ik zie geen mappen meer, maar de bijwerkindicator. Hoe kan ik eea weer herstellen? ( heb netwerkmappen verwijderd van PC's die niet langer worden gebruikt.
Op je telefoon? Op je PC? App als eens verwijderd en geherinstalleerd?
Hallo 106rallye, Op de PC. App heb ik al verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Ik heb ook getracht de app op de laptop van mijn vrouw te installeren, daar komt de app. niet door het update scherm. Op mijn laptop zie ik het volgende als ik de muziekbib. wil managen.
Hey
Welkom op de Sonos community, is het inmiddels gelukt om de muziekbibliotheek terug toe te voegen? Gezien de informatie die wij nu hebben lijkt er niet per se iets mis te gaan. Het indexeren van de muziekbilbiotheek kan vrij lang duren zeker als het een bibliotheek is waar heel veel nummers in staan opgeslagen.
Mocht het probleem nog steeds aanwezig zijn zou ik je willen verzoeken een diagnose naar ons in te sturen zodat wij kunnen kijken wat er precies gebeurt tijdens het toevoegen van de map.
Een diagnose kan worden ingestuurd vanuit de desktop app via help > diagnose insturen, of vanuit de mobiele app via instellingen > ondersteuning > diagnose verzenden > verzenden.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.