Ik heb een soundbar en een Sub. Daarnaast in de woonkamer nog 2 x one en 2 x een play 5. Op slaapkamer staan nog twee play 3
Op één play 5 is een CD speler aangesloten.
Nu wil ik er ook nog een draaitafel op aansluiten.
Kan dat op de andere 5 gedaan worden?
Je zal dan in de sonosapp moeten kiezen tussen welk audio signaal je gaat kiezen?
Vr dank
Beste antwoord door beynym
Op één play 5 is een CD speler aangesloten. Nu wil ik er ook nog een draaitafel op aansluiten. Kan dat op de andere 5 gedaan worden?
Je zal dan in de sonosapp moeten kiezen tussen welk audio signaal je gaat kiezen?
Ja, die draaitafel kan op de andere Play:5 worden aangesloten, mits de draaitafel over een voorversterker beschikt. En inderdaad, in de Sonos app kun je kiezen welke Play:5 je wilt laten horen.
Op één play 5 is een CD speler aangesloten. Nu wil ik er ook nog een draaitafel op aansluiten. Kan dat op de andere 5 gedaan worden?
Ja, die draaitafel kan op de andere Play:5 worden aangesloten, mits de draaitafel over een voorversterker beschikt. En inderdaad, in de Sonos app kun je kiezen welke Play:5 je wilt laten horen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.