Skip to main content

De eerste Roam die ik had gekregen als kerstcadeau 2021 sloeg na een half jaar op hol, er kwam een soort van alarm geluid uit en was niet uit te zetten of zo, zo erg dat de hele wijk het heeft gehoord….die was niet meer te redden en heb deze terug gestuurd en heb een nieuwe gekregen! Die deed het prima, totdat we een weekje met vakantie gingen en terug kwamen afgelopen april (2024). Roam was uitgegaan, alle lampjes waren uit, terwijl hij toch op de draadloze lader stond, dus probeerde ik hem aan te zetten, dat lukte niet. Toen met usb op geladen, het oranje lampje ging branden en bleef branden maar aankrijgen: Ho maar…..ook deze Sonos roam zal wel overleden zijn. Alles geprobeerd om hem aan te krijgen, maar lukt niet! Dat zijn twee Sonos Roam  in 2,5 jaar tijd! Omdat ik al een vervangend apparaat heb gehad, is de garantie ook niet meer van toepassing 😞! Ik dacht echt met Sonos een goed product in huis te hebben, helaas is de waarheid anders.  Misschien dat iemand nog een oplossing heeft? 

Het klinkt als een dooddoener, maar heb je al kontakt opgenomen met Sonos? Uit je bewoording lijkt dat niet zo te zijn en ga je uit van veronderstellingen. 

Nee, ik heb nog geen contact gehad met Sonos. Omdat ik hoopte dat iemand hier een oplossing zou hebben en omdat er geen garantie meer op zit! Maar hoe kan ik contact opnemen met Sonos? 
ps ik dacht eigenlijk dat Sonos hier meelas? 

Je hebt vaak op meer garantie recht dan je denkt en bovendien lees ik hier ook regelmatig dat klanten prima geholpen worden, ook na de periode.

https://support.sonos.com/nl-nl/contact

Dankjewel voor de tip 👌😊! Ik ga met hun contact opnemen! 💕