Beantwoord

Sonos Roam start niet meer op, lampjes werken niet

  • 26 May 2024
  • 13 reacties
  • 257 Bekeken

Ik heb een Sonos Roam, deze wil niet meer opstarten.

Ik heb hem al enkele dagen non stop laten opladen maar zonder succes! De lampjes branden ook niet meer. Ik heb hem opgeladen met de bijgeleverde kabel maar ook met een krachtigere. 

Iemand die hier raad mee weet? 

 

icon

Beste antwoord door havers 26 May 2024, 11:14

Bekijk origineel

13 Reacties

Ik heb hetzelfde probleem - na de update van Sonos systeem werkt mijn Roam helemaal niet meer. Eindeloos opgeladen, alles gedaan om de Roam te resetten zoals wordt aangegeven, alleen oranje lampje onderaan (dus niet boven Sonos) gaat even flauw aan. Dat is het. Al eerder klacht ingediend maar krijg geen reactie. Ik denk dat ze het te druk hebben met alle andere problemen die de update veroorzaakt. 

Hier brandt geen enkel lampje meer :( 

Zeer vervelend! Ik zal eens horen bij de klantendienst!

Reputatie 7

Bellen is de beste optie als je een technische defect vermoedt. @havers Ik weet niet hoe je een klacht hebt ingediend, maar dit is een gebruikersforum.

Ik heb alleen gemeld dat ik zelfde problemen heb met mijn Roam als vele anderen sinds ik de update heb gedownload. 

hoi 

ik heb precies zelfde issue. als ik lader in doe dan brand oranje lampje even paar seconden en gaat dan uit. 

probeerde net sonos te bellen hebben een wacht tijd van 20 minuten :( 

 

ene kant fijn gevoel dat ik niet de enige ben. :) 

 

hoi 

ik heb precies zelfde issue. als ik lader in doe dan brand oranje lampje even paar seconden en gaat dan uit. 

probeerde net sonos te bellen hebben een wacht tijd van 20 minuten :( 

 

ene kant fijn gevoel dat ik niet de enige ben. :) 

 

Hallo Paul

 

Ik heb gisteren gechat met de klantendienst. Ook wel een uur moeten wachten maar ik denk dat ze vanop afstand iets gedaan hebben want ineens moest ik op de aan/uit knop drukken en brandde het oranje lampje terug heel even. Dan heb ik hem moeten resetten naar fabrieksinstellingen en nu werkt hij terug zoals het hoort!

 

Eens horen bij de klantendienst kan dus echt helpen :D

 

hoi 

ik heb precies zelfde issue. als ik lader in doe dan brand oranje lampje even paar seconden en gaat dan uit. 

probeerde net sonos te bellen hebben een wacht tijd van 20 minuten :( 

 

ene kant fijn gevoel dat ik niet de enige ben. :) 

 

Hallo Paul

 

Ik heb gisteren gechat met de klantendienst. Ook wel een uur moeten wachten maar ik denk dat ze vanop afstand iets gedaan hebben want ineens moest ik op de aan/uit knop drukken en brandde het oranje lampje terug heel even. Dan heb ik hem moeten resetten naar fabrieksinstellingen en nu werkt hij terug zoals het hoort!

 

Eens horen bij de klantendienst kan dus echt helpen :D

 

bedankt karlijn,

jammer genoeg zijn ze niet op de chat bereikbaar :( 

als ik oplader eruit en in doe brand er ort lampje. hoe heb jij de fabriekinstellingen gerest dan?

 

alvast bedankt

Play/pauzeknop ingedeukt houden en eenmaal op de aan/uitknop drukken. Play/pauzeknop blijven indrukken tot lampje vooraan begint te pinken en uiteindelijk groen wordt. 

thanks,  net geprobreerd maar doet niks.

denk wat je zeggt dat ze iets bij sonos van afstand nog gedaan hebben. 

 

ga je maar bellen en lang in wachtrij staan :( 

Ik heb gisteren ook meer dan een uur gewacht voor de chat. Maar het was het wachten waard! :D Succes! 

Hallo, zelfde probleem hier. Sonos niet te bereiken, weet iemand de oplossing? Heb inmiddels spierpijn van alle knoppen ingedrukt houden.. 

Hallo arnoise

 

Ik heb het via de chat gedaan. Ook lang in de wachtrij gestaan maar uiteindelijk wel heel eeg goed geholpen. Ze doen iets vanop afstand waardoor het systeem terug werkt! 

Ja dat heeft t verholpen idd, hij doet het weer 

en dat ik Sonos niet kon bereiken was m’n eigen fout, belde voor 9 uur haha 

 

Reageer