Skip to main content

Sinds de update van de app lukt het me niet meer om de roam te groeperen met m’n andere speakers. Melding “Sonos roam is niet te bereiken. Probeer later nog eens”

Los kan ik er wel muziek op afspraken.

als ik op m’n iPad kijk, die ik gelukkig nog niet geüpdate heb, zie ik dat ik de sonos bij moet werken. Dit zie ik in de nieuwe app niet.

ik wil m’n iPad nog niet bijwerken omdat ik anders mijn alarmklok niet meer kan beheren.

ideeen hoe ik dit op kan lossen?

Je kunt op je iPad automatische updates uitzetten. Voorlopig blijft dan alles werken als je gewend bent. Heb ik zojuist ook gedaan.

Ik had met mijn roam juist dat ik daar niet iets anders op mijn sprelen. Deze zat niet in de zelfde groep als de andere speakers, echter werkte het wel zo, dezelfde muziek op alle speakers. Ik was ingelogd op de webapp en op mijn telefoon android.

Toen ik ook de telefoonapp had geupdate wie het wel weer normaal.

Hallo hier het zelfde probleem; kan niet meer groeperen tussen de One en Roam.

Krijg de melding in de ge-update sonos app: kan geen verbinding  maken, probeer het later opnieuw.

ook als je  de play knop ingedrukt houdt op de Roam ook geen groepering mogelijk

de app ziet wel alle apparaten en spelen ook beide afzonderlijk af.

heeft iemand hier n oplossing voor?

bij voorbaat dank, jeroen

Ik bleef toch problemen houden en heb uiteindelijk m’n roam teruggezet naar fabrieksinstellingen en toen weer toegevoegd.

ik vind het wel heel irritant dat dit de laatste maanden al een aantal keren nodig is geweest bij wijzigingen van de app. 

Bedankt voor de tip Chantal6, dat ga ik ook nog even proberen.

Ik heb hetzelfde probleem.

Roam staat gewoon in de app, maar kan niet groeperen met mijn andere apparaten.

Andersom ook niet. Lijken wel twee afzonderlijke systemen.

Twee afzonderlijke systemen zouden niet in dezelfde app staan, dus dat is het niet. Heb je de oplossing hierboven geprobeerd?

Hoi,

bedankt voor je reactie 🙏

ik heb het volgende gedaan:

de Roam gereset

Sonos app gedelete

iPhone opnieuw gestart

Sonos app geladen en ingelogd 

Roam aangemeld

Werkt prima, maar kan nog steeds niet gegroepeerd worden 🤨

Dan wordt het tijd om Sonos te bellen.

Denk ik ook 😂