Skip to main content
Antwoord

Sonos Move (1) schakelt niet meer naar bluetooth via knop

• August 19, 2025
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

Goedemorgen,

ik heb nu zo’n 4 jaar mijn Sonos Move (1e generatie) en momenteel heb ik hem mee op vakantie. Normaal gesproken koppel ik altijd een nieuw wifi systeem eraan maar dit keer lukt dat niet (onbeveiligd netwerk). Dus om die reden wil ik hem omschakelen naar bluetooth dmv het langwerpige knopje op de achterzijde maar dan gebeurt er niets. Geen geluidje, geen kleurswijziging bovenop de Move, niets.

Iemand ideeen of suggesties? Ik heb alle harde resets al gedaan en kan momenteel dus niet in de Sonos app.

Persoonlijk denk ik dat het knopje (de hardware zegmaar) kapot is.

Hopelijk kan iemand mij helpen 

Beste antwoord door Astrid L

Dag ​@Jordy93 , welkom in de Sonos community!

Even een kleine bump voor je draadje, aangezien er nog geen reactie op gekomen was. Doet het probleem zich inmiddels nog steeds voor? Want dan zou ik aanraden om even contact op te nemen met onze collega’s van support. 😊

2 Reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • Antwoord
  • September 1, 2025

Dag ​@Jordy93 , welkom in de Sonos community!

Even een kleine bump voor je draadje, aangezien er nog geen reactie op gekomen was. Doet het probleem zich inmiddels nog steeds voor? Want dan zou ik aanraden om even contact op te nemen met onze collega’s van support. 😊

• Auteur
  • Novice
  • September 9, 2025

Hoi Astrid, dank voor je reactie, inmiddels zijn we weer terug van vakantie en heb ik de Move gewoon weer aan m'n thuisnetwerk toegevoegd. Als ik nu op het bluetooth knopje druk werkt het wel weer gewoon dus geen idee wat dit voor een fratsen zijn.. In ieder geval lijkt het voor nu opgelost, dankjewel.