Skip to main content
Antwoord

Sonos app : ik zie mijn produkt niet

• October 5, 2025
  • 7 reacties
  • 65 Bekeken

Mijn Sonos Roam heeft een fabrieksreset gehad en brandt nu continu wit. Ik kan de Roam bedienen en muziek afspelen via de Sonos Web-app op mijn laptop. Maar na het wissen van de cache, het verwijderen en opnieuw installeren van de Sonos-app op twee verschillende mobiele telefoons, vinden de mobiele apps de Roam en de rest van mijn systeem niet. Er zijn geen wijzigingen in mijn netwerk geweest."

ik kan de sonos roam aanspreken met “hey google” en de radio zender veranderen. De google assistent beantwoord mijn vragen.

Beste antwoord door Erooij

Wellicht een diagnose maken van je systeem op het moment dat je hem niet ziet en vervolgens even bellen met Sonos. Zij kunnen zien wat er omgaat in je systeem.

7 Reacties

106rallye
  • October 5, 2025

Je laatste zin vertelt ons dat je systeem goed verbonden is met het netwerk en het internet. Dat is iets.

Werkt de web app wel? https://play.sonos.com/nl-nl/web-app

• Auteur
  • Novice
  • October 5, 2025

Zoals aangegeven in mijn eerste bericht.

Ik kan de Roam bedienen en muziek afspelen via de Sonos Web-app op mijn laptop.

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • October 6, 2025

Wit is een goede status. Deze informatie al gelezen?

https://support.sonos.com/nl-nl/article/sonos-led-lights

• Auteur
  • Novice
  • October 6, 2025

Dankjewel voor de link. Goede informatie

Mijn sonos roam werkt.

Ik kan aansturen via de browser/web app op de laptop.

Helaas werkt dit niet altijd op de sonos app voor android smartphone. Roam wordt niet gevonden.

“Niet altijd”, omdat het op dit ogenblik wel werkt. Ik heb echter geen idee waarom.

106rallye
  • October 6, 2025

Zoals aangegeven in mijn eerste bericht.

Ik kan de Roam bedienen en muziek afspelen via de Sonos Web-app op mijn laptop.

Ah, sorry. Ik raak ernstig afgeleid door vet weergegeven tekst. Mogelijk daarom overgeslagen.

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • Antwoord
  • October 6, 2025

Wellicht een diagnose maken van je systeem op het moment dat je hem niet ziet en vervolgens even bellen met Sonos. Zij kunnen zien wat er omgaat in je systeem.

• Auteur
  • Novice
  • October 8, 2025

Dankjewel

Heb ondertussen alles gereset, gestopt en gestart waar mogelijk.

Ondertussen werkt het weer via de mobiele app.

Dat wil zeggen, meestal. Want regelmatig zegt de app : “ik zie mijn product niet”

Ik probeer dan niet verder en gebruik de web app, die werkt altijd

Wanneer ik dan later probeer werkt het gewoonlijk wel.