Move gaat niet meer aan.

  • 4 April 2023
  • 5 reacties
  • 495 Bekeken

Sinds gisteren gaat mijn Move niet meer aan. Led aan de voorkant knipperde oranje daarna niets meer. Apparaat is nog maar paar maand oud.  indrukken powerknop 15 sec op de dock en daarna zelfde los van de dock heeft geen resultaat.

Ik had de move voor het eerst de hele dag op bluetooth staan en niet terug gezet op wifi, waar die standaard bij mij op staat. Zal batterij leeg zijn geweest, maar opladen ho maar…..

Iemand een idee?


5 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Wat soms helpt is om hem even op te laden met aan gewone oplader in plaats van op de dockingstation.

Ik heb 'm aan de telefoonlader staan, maar ik denk dat die te weinig capaciteit heeft. Andere besteld, snellader 65 W.  Maar ik meet met multimeter ook geen spanning op de contactpunten van de dock…..

morgen komt de nwe lader..  ff  afwachten nu

Reputatie 5
Badge +3

Ik heb 'm aan de telefoonlader staan, maar ik denk dat die te weinig capaciteit heeft. Andere besteld, snellader 65 W.  Maar ik meet met multimeter ook geen spanning op de contactpunten van de dock…..

morgen komt de nwe lader..  ff  afwachten nu

Dan zou die ook gewoon stuk kunnen zijn 

Nieuwe, telefoon, lader laadt de Move weer op, werkte direct. Wel de vraag waarom de dock zo snel stuk is gegaan, en waar ik 'm voor garantie kan claimen….

Ik heb nu een 65 W  Anker snellader. Handig voor van alles en nog wat.

Laatste update; voeding opengemaakt: bij aansluiting kabel/DC uitgang is geen spanning te meten → adapter kapot. Jammer geen kabelbreuk. dus inferieur materiaal gebruikt??

Reageer