Ik heb een paar dagen geleden een Sonos Roam gekocht. Helaas bleek deze defect te zijn.
Hij heeft het één dag gedaan, toen was de batterij leeg en kon hij niet meer opladen. Een nacht lang in het stopcontact gehad, oranje lampje was aan, maar de volgende dag deed hij het nog niet en was met geen mogelijkheid aan te krijgen. Blijkbaar was de batterij nog steeds leeg, ondanks dat het leek alsof ‘ie aan het opladen was. Ik heb hem in de winkel geruild en een nieuwe gekregen.
Nu zie ik in de Sonos-app zowel de oude, kapotte als de nieuwe Roam, die als naam “Sonos Roam 2” heeft gekregen. De kapotte is nu permanent offline.
Hoe kan ik de kapotte Sonos Roam verwijderen uit mijn systeem? Dat lijkt niet mogelijk te zijn in de app of op de Sonos website. In een ander bericht in het forum las ik dat een apparaat vanzelf verdwijnt als iemand anders het apparaat in een ander systeem opneemt, maar dat zal bij mij niet gebeuren, want de kapotte gaat terug naar Sonos (denk ik) onder garantie.
Het zou vervelend zijn als die kapotte nu voor altijd in mijn systeem / account blijft staan...