Skip to main content
Antwoord

kan Sonos Move met USB c lader van laptop opgeladen worden

• August 10, 2025
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

Move laadt niet meer op via dockingstation. Hij is nu al een paar weken niet opgeladen geweest. Kan ik hem opladen met de oplader van mijn laptop? Ik heb de oplader gebruikt maar na een aantal uren blijft het oranje lampje aan de voorkant steeds continu branden.

Beste antwoord door 106rallye

Hier kun je zien wat Sonos te zeggen heeft over de kleur van de lampjes: https://support.sonos.com/nl-nl/article/sonos-led-lights

Lampje brandt oranje

Tijdens het installeren betekent een oranje lampje dat het Sonos-product het installatieproces niet kon voltooien. Je kunt dit verhelpen door je Sonos-product opnieuw op te starten . Een lampje dat onafgebroken oranje brandt kan ook betekenen dat het Sonos-product te warm wordt. Schakel je Sonos-product uit en laat het afkoelen voordat je het weer aanzet. Als het lampje oranje blijft branden,

Neem contact op met Sonos Support . 

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

106rallye
  • Antwoord
  • August 10, 2025

Hier kun je zien wat Sonos te zeggen heeft over de kleur van de lampjes: https://support.sonos.com/nl-nl/article/sonos-led-lights

Lampje brandt oranje

Tijdens het installeren betekent een oranje lampje dat het Sonos-product het installatieproces niet kon voltooien. Je kunt dit verhelpen door je Sonos-product opnieuw op te starten . Een lampje dat onafgebroken oranje brandt kan ook betekenen dat het Sonos-product te warm wordt. Schakel je Sonos-product uit en laat het afkoelen voordat je het weer aanzet. Als het lampje oranje blijft branden,

Neem contact op met Sonos Support . 

Rakker71
Forum|alt.badge.img+1
  • Enthusiast
  • August 10, 2025

Geadviseerd wordt om met maximaal 30 Watt adapters te laden. Een laptoplader is meestal meer. Het beste is om de originele Sonos adapters te gebruiken waar je ook de oplaadringen op aansluit.

Ronald22
Forum|alt.badge.img+3
  • Rising Star
  • August 10, 2025

Mijn vriendin heeft een tijdje de oplader van de laptop gebruikt voor haar mobiele telefoon, misschien is het toeval maar na een tijdje was de batterij helemaal opgezwollen.