Geen geluid via Bluetooth.

  • 3 December 2022
  • 11 reacties
  • 656 Bekeken

Mijn sonos move is op mijn mobiel apparaat verbonden via bluetooth maar er komt geen geluid uit,

iemand een oplossing?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

11 Reacties

Reputatie 7

Harder zetten?

niet grappig, natuurlijk al geprobeerd

Reputatie 7

Sorry, maar sommige gebruikers die zich hier melden moeten bij het begin beginnen. Jij leg5 verder niet uit wat je al gedaan hebt, zodat ik bij het begin begin. Dus: heb je de speaker en je telefoon harder gezet. Als dat inderdaad zo is, heb je de Move de juiste toestemmingen gegeven op je telefoon? Werkt hij wel goed via wifi? Hoe weet je dat je hem verbonden hebt?

ok, speaker en telefoon op het luidste gezet.

Via wifi geen probleem.

Ik heb de sonos move op bluetooth gezet (blauw lichtje blijft branden) en telefoon geeft aan dat hij inderdaad verbonden is met de move, ook geprobeerd met ander device met hetzelfde resultaat geen geluid en toch verbonden.

 

Reputatie 7

Dat is inderdaad vreemd. Misschien dan toch eens met Sonos bellen?

had gehoopt van hier een oplossing te vinden, maar blijkbaar niemand ervaring hiermee, dus zal niet anders kunnen dan, hopelijk hebben ze een oplossing hiervoor want ik ben helemaal niet tevreden met deze situatie, ik dacht een degelijk product gekocht te hebben, heb ik mij dan toch vergist ????

Reputatie 5
Badge +3

Spotify is wel zeker een degelijk merk, er zal ergens iets misgaan bij het verbinden. Heeft U nog een ander Bluetooth apparaat verbonden, een andere speaker of koptelefoon? Dan probeert de muziek misschien daar af te spelen?

Spotify een goed merk? te veel gedronken zeker 😂🤣😂

natuurlijk heb ik andere bluetooth apparaten uitgeschakeld

Reputatie 5
Badge +3

Als U morgen contact opneemt met Sonos kunnen ze U vast helpen. Ik ben wel benieuwd of het opgelost kan worden. Als er geluid uitkomt via de wifi moet dit ook lukken met bluetooth. 

ik hoop het want hier lukt het spijtig genoeg niet, blijkbaar alleen oplossingen voor  …. (zelf in te vullen) blondjes

Reputatie 7

Inmiddels hebben twee personen hun eigen tijd gestoken in iets wat jij niet voor elkaar krijgt. Vervolgens leg je nauwelijks uit wat je al geprobeerd hebt. Dan vind ik het eigenlijk niet passend te eindigen met zo'n opmerking in plaats van met een bedankje…...