Vraag

2x Move gekocht (€ 800,-), maar in bluetooth niet in stereopaar te krijgen?

  • 17 January 2023
  • 8 reacties
  • 162 Bekeken

Dag Sonos,

De draagbare speakers van Bose, Harbon Kardon, Sony, JBL, … etc. etc.; allen kunnen in de bluetooth modus als een stereopaar worden geconfigureerd (zelfs jullie eigen ROAM); Wanneer komt de update voor de MOVE  (2x draagbare speaker) zodat deze ook als een stereopaar kunnen worden geïnstalleerd in bluetooth modus?

Let wel 2x € 400,- =>>  ACHTHONDERD EURIES uitgegeven …

Graag uw reactie,

 

MVG,

Stefanus200


8 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dit is een gebruikersforum. Verwacht dus niet dat er een echte reactie van Sonos komt of het moet een algemene reactie zijn van een toevallig meelezende helpdeskmedewerker.

Reputatie 5
Badge +3

Had je dat van tevoren niet opgezocht? 

De move is natuurlijk ook meer bedoeld om mee te nemen in de tuin of tijdens het klussen in de garage.

Reputatie 7

Kunnen ze niet meer geretourneerd?

Reputatie 4
Badge +1

Goedemorgen @Stefanus200 

 

Helaas is het niet mogelijk om de Move als stereopaar te gebruiken in Bluetooth modus.

Dit is allemaal na te lezen op de pagina van de Move zelf onder ‘Veel gestelde vragen’ 

Over enige eventuele updates in de toekomst heb ik helaas geen inzicht.

 

Mocht het zo zijn dat je de Move's via de Sonos website hebt gekocht kan je altijd beroep doen op de 100 dagen geld terug garantie om de Move's terug te sturen.

Je kan ook de sonos aansluiten op een hotspot. Doet ie het ook in paar. 

Reputatie 5
Badge +3

Maar dat is dan 2x mono denk ik

Reputatie 7

Nee, via wifi (en dus de Sonos app) kun je wel een stereopaar maken van twee Move's.

Maar dat is dan 2x mono denk ik

Nee dat kan dan bij het instellen in de zelfde ruimte in een stereopaar. Dus mogelijk dat het een oplossing is. 

Reageer