Beantwoord

zoeken op artiest

  • 14 August 2023
  • 27 reacties
  • 753 Bekeken

Badge

Zoeken op artiest werkt niet meer, op nummer wel. Enig idee iemand?

icon

Beste antwoord door Jeroen V 15 August 2023, 14:09

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

27 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Net even geprobeerd, geen problemen.

Kan je wat meer info geven over de manier van zoeken? Gebruik je de nieuwe methode? Eventueel schermafdruk.

Reputatie 7

S1 of S2? Op S2 de oude zoekfunctie of nieuwe? Gratis Spotify account of betaald? Zie ook https://en.community.sonos.com/controllers-and-music-services-229131/spotify-artist-search-not-working-6883976/index6.html

Badge

Beste 

Het is met S1, betalend abonnement. 

Zoeken op nummer, album, playlist gaat wel

Op al onze telefoons en tablets sinds deze morgen, Samsung en Lenovo.

Zoeken in de Spotify app lukt wel, maar dat is niet de bedoeling.

Bedankt alvast!

Badge

 

Reputatie 7
Badge +3

In het door @106rallye genoemde bericht wordt het duidelijk dat er meer problemen zijn met de zoekopdrachten. Er worden daar een paar tips genoemd die voor de één wel lijken te werken en voor de ander niet. Verder lijkt eea in behandeling te zijn gegeven van de technische afdeling. 
Het wordt dus kennelijk afwachten of ook zelf een melding maken bij Sonos support. 

Badge

Bedankt, via Spotify zoeken en dan verbinden met Sonos werkt, is iets omslachtig maar als voorlopige workaround best te doen. Even afwachten en dan over naar Sonos. Thanks beiden!

Reputatie 7

Overigens klopt het wel dat dit op al je telefoons gebeurt: het systeem zoekt, en niet de app - dat is slechts een afstandsbediening voor het systeem.

Ook bij mij Sonos S1 verbonden met (betaald fam.account) Spotify werkt sinds een paar dagen de zoek functie artiesten het niet. Andere functies functioneren wel. Blijkbaar even wachten op SONOS support reactie dus blijkbaar

Reputatie 4
Badge +1

Goedemiddag allen!

 

Dank je wel voor de berichten.

Op dit moment zijn we er van op de hoogte en proberen wij dit zo spoedig mogelijk op te lossen. 

 

 

Badge

Deze morgen chat met Sonos:

(Edit-naam) (16-8-2023 11:25:46): Bedankt voor het verduidelijken voor mij. Dit is eigenlijk een bekend probleem dat we momenteel onderzoeken en werken om zo snel mogelijk op te lossen. (Edit-naam) (16-8-2023 11:26:32): Helaas is er geen bepaald tijdsbestek voor wanneer dit probleem wordt opgelost, maar tot die tijd raden we aan om Spotify Direct Control met je Sonos-systeem te gebruiken. 
Reputatie 5
Badge +3

Hier tot nu toe geen problemen ervaren...

Succes met oplossen. Blijkbaar hardnekkig probleem. 

Is er toevallig al een update? 

Reputatie 7
Badge +3

Helaas moet je er van uitgaan dat het nog niet is opgelost wanneer je problemen ervaart. Ik heb al een aantal malen aangegeven dat het handig zou zijn om alle bekende storingen, dus ook storingen die niet door iedereen ervaren worden, te vermelden in het storingenoverzicht. Voordeel is dat je dan weet wat nog in behandeling is. Nu blijft het gissen.

Er is toegezegd dat dit aangekaart zou worden, Ook dat is dus afwachten 😉

Veel dank voor ieders inspanningen. Hetzelfde probleem hier: spotify zoeken werkt (nog) op alles, behalve op artiest. Omwegen zijn idd album of nummer zoeken of via de spotify-app en dan “upstreamen” naar Sonos. Wij wachten (on)geduldig tot het probleem opgelost is ! 

zelfde probleem hier.  sonos S1 en betaald spotify abonnement.  zoeken op artiest werkt niet.  artiest tussen aanhalingstekens zetten wel. triest dat dit blijkbaar al 9 dagen duurt. 

Dank voor de hint, inderdaad, tussen aanhalingstekens kan alsnog naar een artiest gezocht worden. Blijkbaar moet dan wel zijn volledige naam en voornaam gespeld worden, een stuk(je) volstaat niet meer. Maar hopelijk volgen de medewerkers van Spotify en/of Sonos het verhaal op de voet, en wordt het spoedig weer als vanouds :-) 

Badge +1

Zelfde probleem hier. We wachten de oplossing af en goede tip van die aanhalingstekens!

Het werkt nog altijd niet.  Ik vind dit behoorlijk teleurstellend.

Badge

Dank voor de hint, inderdaad, tussen aanhalingstekens kan alsnog naar een artiest gezocht worden. Blijkbaar moet dan wel zijn volledige naam en voornaam gespeld worden, een stuk(je) volstaat niet meer. Maar hopelijk volgen de medewerkers van Spotify en/of Sonos het verhaal op de voet, en wordt het spoedig weer als vanouds :-) 

Goede tip, die nog werkt ook. Dank daarvoor. Probleem was bij S2 met betaalde spotify plots vorige week donderdag opgedoken.

zou Sonos medewerker “Jeroen V” ons al iets wijzer kunnen maken ? 😁

Reputatie 4
Badge +1

Hi @PVO246 

 

Hoe graag ik het ook zou willen heb ik helaas geen verdere informatie. 

Badge +1

Bij mij inmiddels opgelost! 

Badge

Het werkt terug!

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb geen problemen ervaren en kan gewoon op ‘artiest’ zoeken, ook op delen van de naam.