Beantwoord

Zoeken in wachtrij.

  • 17 January 2024
  • 4 reacties
  • 50 Bekeken

Badge +1

Is het mogelijk om in de wachtij op een specifiek nummer te zoeken?

icon

Beste antwoord door 106rallye 17 January 2024, 19:15

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7

Volgens mij niet, maar waar gebruik je de wachtrij voor dan? Ik heb daar het nut nooit van gezien. Voor mij is het meer de vergaarbak waar de nummers inkomen uit mijn playlist. Waarom dat zou moeten heb ik nooit begrepen.

Badge +1

Volgens mij niet, maar waar gebruik je de wachtrij voor dan? Ik heb daar het nut nooit van gezien. Voor mij is het meer de vergaarbak waar de nummers inkomen uit mijn playlist. Waarom dat zou moeten heb ik nooit begrepen.

Het na 1 minuut naar het volgende nummer springen, schijnt het probleem te zijn geweest van de verbinding tussen Sonos en het Unify netwerk dat ik heb met in iedere ruimte van de woning een access point. Dit is inmiddels door aanpassingen in het netwerk verholpen. 

Overigens maakt Sonos ten allen tijde een wachtrij aan wanneer je een afspeellijst `(albums, artiesten of nummers) uit een muziekdienst wil afspelen. Je ziet deze wachtrij ook verschijnen in de app met het totale aantal nummers in de wachtrij vermeld en zichtbaar welk nummer actueel wordt afgespeeld in de desbetreffende ruimte. Dit wanneer je tenminste voor Afspelen of Shuffle hebt gekozen; bij het kiezen van een enkel nummer wordt er geen wachtrij aangemaakt. 

Reputatie 7

Dat Sonos een wachtrij aanmaakt weet ik. Ik heb alleen nooit het nooit van ingezien. Dat je last had van het verspringen van nummers viel niet uit je eerste post op te maken.

Badge +1

Dat Sonos een wachtrij aanmaakt weet ik. Ik heb alleen nooit het nooit van ingezien. Dat je last had van het verspringen van nummers viel niet uit je eerste post op te maken.

Excuses, dan is mijn eerste post niet duidelijk geweest Het nut van die wachtrij zie ik eigenlijk ook niet zo zitten; het geeft problemen bij het laden van langen afspeellijsten en wanneer je onverhoopt een keer stroomuitval hebt gehad, is hij verdwenen en moet je hem opnieuw laden wanneer je hem tenminste hebt opgeslagen.