Beantwoord

youtube music binnen sonos-app laat niet al mijn albums van mijn youtube music app zien

  • 8 October 2023
  • 8 reacties
  • 116 Bekeken

Badge

Als ik binnen de sonos-app mijn albums zoek binnen mijn youtube music (free versie), zie ik slechts het begin hiervan (t/m letter c) terug. Wat kan ik eraan doen zodat ik wél alle albums op mijn youtube music kan afspelen?

icon

Beste antwoord door Dari W 10 October 2023, 13:57

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hey @FelixRaz 

Welkom op de Sonos Community!

Zou je misschien een screenshot kunnen posten van wat je ziet en wat je mist? Zodat het probleem iets duidelijker wordt, en wij het misschien kunnen reproduceren.

Met de huidige informatie kan ik alleen bedenken dat je last hebt van een limitatie van Youtube Music.

Deze kan namelijk maar maximaal 999 nummers laten zien in Sonos omdat daar een track limit op zit. Mocht je bij de letter C al over de 1000 nummers zitten kan dat ervoor zorgen dat je dus nummers er na mist. 

Badge

Dan moet het wel de limiet zijn die Sonos oplegt aan de koppeling met de youtubemusicapp. De app zelf kent deze beperking namelijk niet. Daar heb ik ca 10000 muziekbestanden als upload staan. Op deze manier stelt de koppeling die Sonos biedt dus niet veel voor. Is dat limiet nog op een andere manier te omzeilen?

Reputatie 3
Badge +2

Dit is inderdaad het probleem van het track limiet. Dit is iets waar wij in samenwerking met Youtube music naar een oplossing voor aan het zoeken zijn. Wat de status hiervan is of wanneer je een oplossing kan verwachten heb ik helaas geen zicht op.

De enige workaround die er is, is wanneer je een IoS apparaat hebt kan je audio vanuit de Youtube music app airplayen naar je Sonos systeem. 

Badge

Bedoel je dat ik via mijn iPhone mijn muziek in mijn youtubemusicapp direct kan streamen naar sonos? Dat zou zeer handig zijn! Ik ga het meteen uitproberen!

Reputatie 7

Zoek eens op Airplay…..

Badge

Het werkt!

blijft wel jammer dat dit niet goed via de sonosapp kan. Nu moet ik namelijk mijn youtubemusicapp open laten op mn telefoon.

Ik heb net mijn Youtube music account gekoppeld met Sonos, maar ik zei helemaal niets staan van lijsten. Ik heb intussen zelf een betalende versie gekocht, omdat ik dacht dat het misschien daaraan lag. Maar het lukt nog niet. Kan iemand mij zeggen hoe ik het moet instellen?

 

Badge

Heb je al gekeken bij ‘bibliotheek’ en vervolgens onder ‘uploads’?