Beantwoord

Youtube Music

  • 23 February 2023
  • 5 reacties
  • 835 Bekeken

In het verleden heb ik gebruik gemaakt van de Sonostube app (betaalde app), maar sinds kort werkt deze blijkbaar niet meer (error 13). Daarom ben ik overgestapt naar de Youtube Music app (premium account). Nu heb ik in de Youtube Music app een mooie afspeellijst gemaakt en vervolgens Youtube Music in de sonos app gekoppeld. Als ik dan via de Sonos app naar Youtube Music ga en mijn afspeellijst open zijn vele nummers blijkbaar niet beschikbaar en kan het niet via Sonos afgespeeld worden. Terwijl deze nummers in de Youtube Music app zelf wel zichbaar zijn en afgespeeld kunnen worden. 

Ik heb de koppeling met Youtube Music in Sonos al een paar keer verwijderd en opnieuw gekoppeld, maar dat lost helaas helemaal niets op. Hoe kan ik dit probleem oplossen. Het is n.l. best wel irritant.

Ik hoor graag van jullie. Dank je wel.

icon

Beste antwoord door Dari W 24 February 2023, 13:16

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hey @EdwinS 

Welkom op de Sonos community, dit is een bekend probleem met Youtube Music op dit moment. Wij zijn in samenwerking met Youtube opzoek naar een oplossing, die is er nog niet. Voor nu zijn er alleen twee workarounds.

  1. De missende content kan nog steeds worden gevonden en afgespeeld via de zoekfunctie.
  2. Via de zoekfunctie kun de ontbrekende nummers als het goed is nog wel worden toegevoegd aan mijn Sonos/ favorieten.

 

Dank je wel voor je reactie.

Wel jammer om te horen dat youtube music nog niet goed werkt op Sonos. 

Hopelijk wordt dit snel opgelost. Ik heb er n.l. speciaal een premium account voor genomen.

Werkt Sonos ook niet meer samen met de app Sonostube? Dit was ook een betaalde app en werkt helaas ook niet meer.

Reputatie 7
Badge +3

Denk dat de vraag over Sonostube aan de ontwikkelaars van die app gesteld moet worden. 
Wat ik bij commentaar bij die app zie staan is dat het erop lijkt dat de ontwikkelaars daar gestopt zijn. Zij reageren ook niet meer op vragen.

Reputatie 3
Badge +2

Sonostube is een third party app die wij helemaal niet ondersteunen en waar wij geen invloed hebben gehad op creatie en onderhoud. Wat @Erooij zegt kan goed kloppen, want op dit moment werkt die koppeling inderdaad niet meer.

De kans dat die weer gaat werken in de toekomst is nihil.

Reputatie 2
Badge +1

De app werkt inderdaad niet meer, net als alle andere apps van de ontwikkelaar Frontier App (https://frontierapp.com).

De ontwikkelaar reageert ook niet op vragen via de mail, het lijkt erop dat deze zijn activiteiten heeft gestaakt, jammer, weggegooid geld dus. Het lijkt erop, uit de reviews, dat de problemen ontstonden bij iOS 16, maar ik krijg dat niet bevestigd.

Wellicht heeft iemand een tip voor een alternatief?