Skip to main content

App doesn't work, speakers disconnect and volume is not responding. For months now is my 2000 euro system a disaster! I am.so angry that SONOs is not taking responsibility!  

Waarom nu ineens in het Engels? Dit is een Nederlandstalig forum en dat is bekend gezien je eerdere berichten.

Wellicht moet je je systeem voorlopig eens omzetten naar S1 zoals ik ook gedaan heb. Systeem werkt dan weer prima.

Of kijk eens naar je netwerk. Zitten er zaken in die de verbinding naar buiten, die Sonos in de nieuwe app (helaas) meer nodig heeft dan in de oude, in de weg zouden kunnen zitten?

Toch blijft dat een lastige vind ik. Waarom zou je naar je netwerk moeten kijken wanneer het wel goed gewerkt heeft en door een verandering bij Sonos niet meer. Sonos moet daar naar kijken.

Overigens heb ik alles gedaan wat in mijn macht ligt om eea na te lopen, incl. alle andere bronnen losgehaald van het netwerk en een nieuwe router. Niets hielp. Ga nu niet zeggen dat het ook bij de buren kan liggen.

Dit is echt een probleem van Sonos en in hun laatste verklaring op het Engels forum geven ze ook aan dat er nog verschillen problemen zijn vwb o.a. volumeregeling.

Klopt. Er zijn geen garanties en, zoals bij jou helaas is gebleken kun je ook problemen hebben als je een relatief eenvoudig netwerk hebt. Maar als het mogelijk is, kun je je netwerk wel eens langslopen. De nieuwe app is gevoeliger voor verstoringen en de keuze van Sonos om zaken “buitenom” te doen blijft. Deze bron van verstoring blijft, al heb ook ik de hoop dat Sonos nog verbetert.

Reageer