Vraag

Widgets verdwenen na update app


Reputatie 1

Ik heb de S2 controller app (Android) geüpdatet naar de nieuwe versie en nu zijn mijn widgets verdwenen. Heel vervelend, want die gebruikte ik nog vaker dan de app zelf.

 

Keren de widgets weer terug? En zo ja, wanneer? Zo nee, kan ik de oude app dan weer herinstalleren en de update ongedaan maken?


10 Reacties

Reputatie 2

Het is ongelofelijk.... Waarom geen widgets erbij? Wat hebben we aan een halve update? Of is de widget bij deze uitgefaseerd?

Slechte beurt Sonos, en zo tevreden was ik al niet...

Ik heb hetzelfde probleem maar kan bij sonos ook geen oplossing vinden.

Slechte service van sonos maar tot nu toe was ik er wel tevreden mee

 

Wat een super slechte update graag weer terug naar de oude. Mis ook de widgets

Voor mij hetzelfde. Misschien dat de update van de app wel een verbetering is (moet ik nog gaan ervaren), maar dat de widget verdwenen is vind ik super slecht.

Reputatie 2

Wie bepaald dat je geen eigen muziek meer, via de Synology NAS, mag afspelen via je eigen Sonos systeem. Heb alles van Sonos gekocht, niet geleend!!!

Wellicht eens naar de EU sturen, die maken ook korte metten met Apple en Google.

Verschrikkelijke update!!!

P.s. Op Marktplaats staan de eerste systemen al te koop.

Ook bij mij is de widget verdwenen, die ik ook dagelijks gebruik.

Reputatie 7

@Twan Hendrix De functie voor eigen muziek is beperkt, maar is er nog wel, zie "Music Library Settings" missing | Sonos Community

Reputatie 2

Beste @106rallye 106rallye,

Dank je wel voor het bericht, en je goede bedoelingen. Wellicht bedoel je dat het via “Plex” zou kunnen werken, maar daar ga ik niet aan beginnen. Het zat ik de app, en waarom is het weg.

Deze app heeft mijn muziekinstallatie nagenoeg waardeloos gemaakt. Ik was de laatste tijd al minder blij met deze installatie o.a. vanwege delay met de wifi installatie, wegvallen van de app als ik buiten de wifi was en weer terug kwam, enz..

Na de zomervakantie hoop ik dat de app weer volledig up-and-running is, anders zet ik alles op Marktplaats en ga ik wat anders kopen. 

Sonos was de eerste jaren een prima systeem. Nu is het nog steeds verschrikkelijk duur, en ervaar alleen maar ellende. Vraag me echt af, hoe ze deze app hebben kunnen lanceren.

Wat waardeloos dit, ik gebruik de widget altijd, dus dit is mega ongandig. Ook omdat het eerst met google samen super moest gaan en ze nu alle samenwerking hebben stopgezet en alleen met Alexa werken, waaaaardelooos. Precies wat jullie ook schreven, gekozen om dik te betalen voor een duur system en dan zo weggezet worden, het is een schande🥺

De hele update is gewoon een GROOT drama.

Geen widget

Geen timer functies

Start slecht of langzaam op

Etc etc...... was vroeger blij met mijn Sonos door het hele huis...…ben nu niet meer van plan om ook maar iets bij te kopen of vervangen

Reageer