Skip to main content
Beantwoord

welcome to tunein

• December 21, 2025
  • 5 reacties
  • 107 Bekeken

Sinds de nieuwe meest verschrikkelijke app is uitgebracht door sonos , zit ik met het probleem dat ik geen radio meer kan luisteren , krijg telkens te horen , Welcome to tune in , en dan reclames en dan weer Welcome to tune in , en dat gaat maar door , sorry maar kan ik al die sonos rommel terug sturen , dit is werkelijk belachelijk 

Beste antwoord door Erooij

Dat duidt dan toch wel heel sterk op een netwerk-verbindings probleem. De reclame is normaal maar zou daarna moeten stoppen totdat je weer een nieuwe selectie maakt. Dat is niet een Sonosding, maar komt vanuit, in dit geval TuneIn.

Ik zou eerst eens contact opnemen met Sonos om hen mee te laten kijken wat mogelijk de verstorende factor is.

5 Reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • Antwoord
  • December 21, 2025

Dat duidt dan toch wel heel sterk op een netwerk-verbindings probleem. De reclame is normaal maar zou daarna moeten stoppen totdat je weer een nieuwe selectie maakt. Dat is niet een Sonosding, maar komt vanuit, in dit geval TuneIn.

Ik zou eerst eens contact opnemen met Sonos om hen mee te laten kijken wat mogelijk de verstorende factor is.

106rallye
  • December 21, 2025

Heb je TuneIn ingesteld met een (gratis) account, zoals verplicht sinds mei 2024? Zie https://support.sonos.com/nl-nl/services/tunein

• Auteur
  • Novice
  • January 25, 2026

Van alles geprobeerd, ligt echt niet aan netwerk …

tunein verwijderd opnieuw geïnstalleerd , Sonos gereset … NIETS WERKT SINDS DIE NIEUWE APP VAN SONOS , heb ik alleen maar problemen wordt er dood ziek van , waardeloos systeem 

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • January 25, 2026

Al contact gehad met Sonos?
Blijft bijzonder dat de meeste mensen dit probleem niet hebben. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • January 26, 2026

@Colbyco 

Ik weet niet of je iOS of Android gebruik, maar voor iOS kan ik de app Clic voor Sonos aanraden. Zelf had ik erg problemen met traag reageren van de Sonos app, o.a. volume. Met Clic is het “leven” een stuk beter geworden. Je zult ff moeten wennen aan deze app ivm opbouw en niet alles wordt ondersteund, maar daar staan ook een aantal voordelen tegenover, zoals widgets en een zeer snelle reactietijd.

Ik zou niet meer zonder kunnen en wat heel prettig is,mis dat je rechtstreeks contact met de ontwikkelaar kunt hebben. Hij reageert erg goed op vragen en verzoeken.

Het is wel een betaalde app, maar ik heb het er graag voor over.