Beantwoord
Waarom start er steeds een Nederlandse reclame van IKEA als ik de radio aanzet?
Ik luister vaak naar radio Subasio (Italiaanse zender) en sinds kort valt me op dat als ik de radio aanzet er een Nederlandse reclame komt van IKEA. Dit wordt dus niet door de Italiaanse radiozender verspreid... lijkt me duidelijk dat dit via SONOS komt.... Nu is ons internetverbinding vaak zwak en dan stopt de radio er even mee. Om vervolgens na een minuut weer te starten met, jawel.... de vreselijke reclame van IKEA. Dit gebeurt soms enkele keren per uur. Super irritant dus. Kunnen jullie misschien stoppen met deze ongevraagde reclame boodschap? Alvast bedankt!
Beste antwoord door Frank N
Hi Margo, ik ben bang dat je diagnose niet goed is doorgekomen. Ik kan ook op afstand een diagnose uit je systeem ophalen. Daarvoor heb ik wel je toestemming nodig.
Vervolgens kan ik een paar keer proberen een diagnose op te halen. Het klopt echter wel wat gdridder zei over het constant opnieuw verbinden met de radio en dus telkens opnieuw de start-reclame te horen.
Het is overigens ook mogelijk om muziek vanaf een laptop, netwerk harde schijf of mobiel/tablet af te spelen. Hiermee bedoel ik dat de muziekbestanden lokaal in jullie netwerk zitten en dus geen internet nodig om muziek af te spelen. Is dat niet een optie voor jullie? Je zult wel een eigen collectie aan muziek moeten hebben uiteraard.
Bekijk origineelVervolgens kan ik een paar keer proberen een diagnose op te halen. Het klopt echter wel wat gdridder zei over het constant opnieuw verbinden met de radio en dus telkens opnieuw de start-reclame te horen.
Het is overigens ook mogelijk om muziek vanaf een laptop, netwerk harde schijf of mobiel/tablet af te spelen. Hiermee bedoel ik dat de muziekbestanden lokaal in jullie netwerk zitten en dus geen internet nodig om muziek af te spelen. Is dat niet een optie voor jullie? Je zult wel een eigen collectie aan muziek moeten hebben uiteraard.
Reageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.