Waarom die buffer voor reclame bij opstarten? Ik betaalde genoeg.

  • 9 January 2024
  • 4 reacties
  • 54 Bekeken

Waarom steeds bij het starten van mijn Sonos systeem (play:5) eerst een reclame blokje van een 30-tal seconden?

 Waardoor er ook een buffer van die tijd wordt genomen op het radio-signaal. Dat beetje reclame is niet wat mij het meeste stoort, maar als je uit de auto stapt, zit de radio binnenshuis iets af te spelen wat al geweest is.

 Ik betaalde genoeg om niet naar geschiedenis te moeten luisteren. Graag live radio  

dank 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hier zijn al vele topics over verschenen. Weinig zin om wederom een discussie hierover te starten.

Hier zijn al vele topics over verschenen. Weinig zin om wederom een discussie hierover te starten.

Radio 1 is echter geen TuneIn- station maar een Sonos radio station.

De vriendelijke dame van Sonos-help raadde me aan hier mijn vraag te stellen. Dat dit zo eventueel hoger zou geraken maar ik vrees er al voor.

Reputatie 7
Badge +3

Sonos radio maakt gebruik van diverse andere aanbieders. De meest gangbare is daarbij dat je toch bij TuneIn terechtkomt. 
Wel grappig dat Sonos doorverwijst naar een gebruikersforum. 

Overigens was je in je probleemstelling heel algemeen en gaf je niet specifiek aan waar het probleem licht. Dan krijg je ook een algemeen antwoord. 

Reputatie 7
Badge +3

Overigens lijkt mij het bufferverschil iets wat door de wijze van ontvangst ontstaat. Wanneer ik tv kijk via coax en ik schakel over naar de tv-app via het netwerk, dan zit ik ook naar een herhaling te kijken. Zelfde aanbieder, zelfde tv alleen een andere manier van ontvangen.

Verwacht niet dat daar veel aan te doen is, anders dan wat langzamer uit de auto stappen 😉