Skip to main content

Beste Sonos,

Heel mooi de nieuwe Sonos app maar waar is de optie “alarmen” gebleven in de App ? Kan deze weer terugkomen in de app? Want we hebben nu nog alarmen staan die we niet kunnen verwijderen of instellen. En voice inspreken vinden wij onhandig.

Dit is een gebruikers forum. Vwb de opmerking…….. blader een beetje door de forumberichten.

Tip van de sluier: de PC of Mac app.

En als je die niet hebt?

Ik heb het niet bedacht, maar je zou er even een kunnen lenen en daar tijdelijk de Sonos app op kunnen instelleren. Je kent toch wel iemand met een laptop?

Hoi,

Meen je dat nu echt? Omdat Sonos basis functionaliteit eruit haald, moet ik laptops gaan regelen? 

Niet persoonlijk naar jou, maar ik zou bijna naar de consumentenbond gaan om eens te vragen of dit zomaar mag, functionaliteit verwijderen. We spreken niet over producten die een paar tientjes kosten, maar een high end speaker + ecosysteem. De nieuwe app had ook pas later kunnen komen met die functies erin toch? 

Het gaat om de gedachten dat fabrikanten maar wat doen zonder enige consequenties. Afspelen van een NAS is het enige wat een vriend van me doet. Hij heeft nu een speaker die niets meer kan.. Ik heb een wekker zonder wekker. 

Zijn 1ste wereld issues, dat snap ik, maar heb er totaal geen begrip voor. Ik werk zelf in de ICT en heb elke dag met productontwikkeling te maken. Ik test o.a. producten voordat ze naar de markt gaan. Als ik ik zoiets zou tegenkomen zou ik product niet accepteren. 

Iedereen berust maar weer en Sonos kan gewoon doen wat ze willen doen.. dat staat me tegen. 

BTW ik stik van de laptops en heb een PC, dus ik kan het wel, maar daar mag men toch niet vanuit gaan? Stel je voor dat je alleen een iPad hebt en Sonos luidsprekers want dat werkt allemaal zo makkelijk, dan ben je nu mooi de aap gelogeerd.

Helemaal mee eens!

Tjongejonge zeg wat een drama, de hele wereld staat in brand maar vergaat omdat je even een tijdelijk iets moet regelen om de wekker aan te passen. 
Overigens heeft Sonos dat volgens mij allang opgelost, dus waar maken we ons nog druk over.

Gelukkig weer opgelost idd.

Sonos app > systeem instellingen > beheren > alarm