Vraag

Volume bediening iPhone en app

  • 7 August 2023
  • 4 reacties
  • 3984 Bekeken

Hallo allen,

Als ik via mijn telefoon het geluid wil bedienen van mijn Sonos producten dan verlies ik die mogelijkheden voor het toestel zelf. Kan dan geen geluid van mijn toestel, bij filmpjes, video’s en overige a/v, bedienen of regelen. 
 

Naar mijn weten was dit niet altijd zo, weet iemand hoe dit zit en of het gescheiden kan blijven? Dus in de Sonos/spotify app het geluid van het systeem bedienen en toestel geluid separaat?
 

Ik lees ook dat in de app het ontkoppeld kan worden, waar? Instellingen>app-voorkeuren zie ik niks over hardware/geluid staan. 
 

Al het hulp is welkom 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Op welke wijze wil je het volume regelen? De hardware knoppen op je iOS-device werken sinds Deen recente update niet meer. Dit is ook aangekondigd door Sonos. 

Op mijn iOS device kan ik mijn Sonos systeem kwa geluid ook aansturen, maar daarmee de functies van mijn device niet afzonderlijk.

Jij schrijft dat deze functionaliteit niet meer mogelijk zou moeten zijn?

 

ik heb de berichtgeving van Sonos niet meegekregen, heb dit systeem recentelijk 

Reputatie 7

Mij is een beetje onduidelijk wat je bedoelt, maar vanaf je lock screen kun je sinds kort niet meer harder en zachter zetten of vorig/volgend nummer: https://support.sonos.com/en-us/article/release-notes-for-sonos-s2

Ik zie nu dat de app in versie 15.5 fungeert. Dat verklaard waarom het wel bij mij kan werken en het niet bevalt. 
 

Versie 15.6 blijkt dus 3 dagen geleden al beschikbaar te staan voor mij. Ik ga de app updaten en het probleem verhelpen. 
 

Bedankt beide voor jullie antwoorden en de verwijzing naar de patch update.