Skip to main content

Beste Sonos-team,

Ik wil mijn frustratie delen over het feit dat de functionaliteit om het volume van mijn Sonos-systeem te regelen via de fysieke volumeknoppen van mijn iPhone is verwijderd. Deze functie was essentieel voor een naadloze en intuïtieve gebruikerservaring en het verlies ervan voelt als een aanzienlijke verslechtering van de functionaliteit die ik van Sonos verwacht.

Hoewel ik begrijp dat deze wijziging mogelijk verband houdt met richtlijnen van Apple, vraag ik Sonos dringend om een oplossing. Dit kan in de vorm zijn van heronderhandeling met Apple of een alternatieve implementatie die dezelfde gebruiksvriendelijkheid biedt. Het huidige gebrek aan deze functie is onacceptabel voor een product in deze prijsklasse en reputatie.

Ik verzoek u dringend om te laten weten welke stappen er worden ondernomen om dit probleem aan te pakken en wanneer ik een oplossing kan verwachten.

Met vriendelijke groet,

C. Magermans 

Ik verzoek u dringend om te laten weten welke stappen er worden ondernomen om dit probleem aan te pakken en wanneer ik een oplossing kan verwachten.

De makkelijkste oplossing zou zijn een Android telefoon kopen, ik denk niet dat het ooit nog aangepast gaat worden.

Beste Ronald,

Het is teleurstellend dat het overwegen van een overstap naar Android misschien de enige oplossing is om de gebruikservaring te verbeteren. Dit roept de vraag op waarom Sonos en Apple niet beter samenwerken om klanten een premium ervaring te bieden op beide platformen.

Met vriendelijke groet,

C. Magermans 

Wat denk je zelf. Sonos is deels een concurrent van Apple - en een veel kleinere “partner”. Die “onderhandelingen” zijn gauw afgelopen. Wellicht heeft Sonos het voor de afschaffing door Apple al geprobeerd. Dit is echt een klacht voor Apple.

Wanneer heeft dit voor het laatst gewerkt op een iPhone? Deze functionaliteit is m.i. al jaren geleden verdwenen. Sonos heeft destijds uitgelegd wat daar de redenen voor waren on kon daar verder weinig aan veranderen. 
Overigens is dit een gebruikersforum. De klacht zal je dus op een andere manier moeten uiten om een reactie te krijgen.

Reageer