Beantwoord

Update van Sonos S2 app op Mac lukt niet

  • 23 December 2023
  • 5 reacties
  • 98 Bekeken

Badge

De update van de Sonos controller app op de Mac lukt niet. Dit is een structureel probleem. Iedere update moet ik de app weer verwijderen, opnieuw downloaden en weer installeren. Een work around heb ik dus wel maar ik zou graag een structurele oplossing hiervoor zien.

Mac is van 2021 en draait Sonoma 14.1.2 Sonos app heeft volledige rechten.

Is er iemand die hier een definitieve oplossing voor kent?

 

icon

Beste antwoord door 106rallye 23 December 2023, 22:48

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 7

Nee, dit lees ik meer. Sonos doet (te) weinig met de PC en de Mac app. Dat is een bewuste keuze.

Badge

Slechte keuze dan. Ik wil niet altijd mijn telefoon moeten pakken als ik achter mijn werkplek zit. Mac app gebruik ik best heel vaak.

Reputatie 7

Je moet hem alleen iets vaker handmatig updaten, maar ik kan me voorstellen dat je dit vervelend vindt. Ik heb zelf net de IKEA Symfonisk afstandbediening geïnstalleerd (met Dirigera hub). Dan kun je de muziek ook in één keer stopzetten.

Badge

@Mario74 ik heb dit ook een behoorlijke tijd gehad en een paar keer met Sonos support gesproken en inmiddels update hij weer normaal. Het is misschien een idee om hem een volledig te verwijderen door in de bibliotheek op de Mac ook alles van Sonos te verwijderen en dus helemaal blanco op nieuw te beginnen. Ik draai de laatste versie MacOS en dat werkt probleemloos. Het zou dus met de huidige versie opgelost moeten zijn.

Badge

Dank voor je tip, ga ik proberen. 
Ik draai altijd de laatste versie, dus met verwijderen van de bibliotheek zou het opgelost kunnen zijn.