Skip to main content

Hallo forum,

Ik krijg op mijn Mac de opdracht om een update te installeren voor mijn Sonos controller versie 14.6.

Dit lukt niet, ik krijg telkens de mededeling het nog eens te proberen, omdat “er iets fout is gegaan”.

Ik kan de apparatuur dus niet bedienen vanaf mijn iMac, maar de S2 app op mijn iPhone werkt gelukkig wel.

Hoe kan ik de controller op de iMac weer aan de praat krijgen?

Welk jaar is je mac??

Hoi Langbeest,

De Mac is van eind 2020, en draait op Ventura. De Sonos app heeft “volledige schijftoegang”

(Systeeminstellingen>Privacy en beveiliging>Volledige schijftoegang)

Hoe kan ik de controller op de iMac weer aan de praat krijgen?

Wat wel 's wil werken is: de app op je Mac volledig verwijderen, opnieuw downloaden van de Sonos-site en opnieuw installeren.

Beynym,

bedankt voor je advies. Het zou wel eens kunnen werken, want je ziet bij meer apps die moeilijk doen, dat herinstallatie problemen oplost. Mijn (misschien domme) vraag is, waar kan ik de app vinden om te downloaden?

Beynym,

bedankt voor je advies. Het zou wel eens kunnen werken, want je ziet bij meer apps die moeilijk doen, dat herinstallatie problemen oplost. Mijn (misschien domme) vraag is, waar kan ik de app vinden om te downloaden?

Op de Sonos site, https://support.sonos.com/nl-nl/downloads

Succes!

Jaa!!

Beynym en Jimgubbel bedankt voor je advies! Sonos S2 gewist, gedownload en werkt weer als een zonnetje!