Skip to main content

Na de installatie van de nieuwe app is veel functionaliteit verloren gegaan. wij overwegen om ons Sonos systeem maar te vervangen door iets wat wel gebruiksvriendelijk is en normaal werkt.

Het is gewoon schandalig! 

En dan maar afwachten of dat systeem normaal werkt en gebruiksvriendelijk is. En natuurlijk niet te vergeten dat dat bedrijfs dan maar niets aanpast.

Ik zou het gewoon nog even afwachten, Sonos heeft toegezegd de problemen op te lossen.

En dat moet je per sé drie keer melden?

En dat moet je per sé drie keer melden?

ge wil zeker opvallen 106rallye

@Relinda Ik begrijp je opmerking niet. Mijn punt is dat het forum wordt overstroomd door gebruikers die zeggen problemen te hebben met de nieuwe app, maar niet aangeven wat hun problemen dan precies zijn. Dit soort “ik heb ook last"-opmerkingen geven Sonos wel aan dát er iets mis is, maar niet wát er mis is, noch geven ze andere gebruikers de mogelijkheid om te helpen - waar deze gebruikerscommunity eigenlijk voor is.

Het is erg vervelend als je een apparaat in huis hebt dat het niet doet. Sonos heeft dit erg dom aangepakt, zowel technisch als qua voorlichting. Maar als je echt wilt dat er iets verandert, kun je beter aangeven wat er bij jou misgaat en wat je zelf al gedaan hebt om dat op te lossen (al heeft het niet geholpen). 

Wanneer er iemand wilt opvallen dan bent gij dat wel @Relinda. Het heeft niet zoveel zin om meerdere malen dezelfde tekst in verschillende topics te plaatsen.