Skip to main content

ik heb sinds ruim een jaar Sonos era speakers. Helaas is het een brok ellende. tijdje goed gegaan. maar nu sedert 22 april uitval om 8.35 uur, 13.45 uur 20.20 uur geen content.. 23 april om 12.05 uur geen verbinding, 25 april om 7.30 uur geen content.. weekje niet bijgehouden, 20 mei 7.05 geen content, 21 mei 8.35 uur geen content, 22 mei 10.40 uur geen content.Ik heb wifi verbinding,  systeem heeft de laatste uptadtes. ik verfris de internet verbinding, ik verwijder de app en installeer opnieuw.

Doorlopend krijg ik bericht van mijn leverancier dat Sonos nog steeds aan de app werkt.

Ik krijg info dat bij een update op Ipad of Iphone Unify met Sonos niet goed communiceert.

Het plezier in Sonos wordt enorm vergald, het kost stress, het gaat ten koste van je hart.

Is er iemand die weet welke oorzaken hier aan ten grondslag kunnen liggen.

Ik ben ten einde raad.

En wat heb je gedaan om het probleem te proberen op te lossen? Met Sonos gebeld? Gegoogleld op “Sonos Unify” en één van de oplossingen geprobeerd (met name https://github.com/IngmarStein/unifi-sonos-doc)?

Hé ​@GezinaRadio103A , welkom in de Sonos community!

Doet het probleem zich nog steeds voor? Want anders kan ik zeker aanraden om het advies in ​@106rallye’s comment nog eens even te bekijken.
De collega’s van support zijn telefonisch bereikbaar en kunnen real-time met je meekijken, trouwens. Hun contactgegevens vind je hier😄

Ik heb afgelopen week contact gehad met de telefonische helpdesk van Sonos, na een analyse kwam een A4 vol info met wijzigen van instellingen bij de Unifi. Zodanig dat ik hulp van mijn installateur nodig§ was. Deze moest zelfs een meer ervaren deskundige inzetten.  Nu het ik weer radio en dien 14 dagen te proberen of het nu wekt zoals verwacht mag worden.

jammer dat een systeem dat als bedienings vriendelijk wordt verkocht zoveel kopzorg kan opleveren voor een gemiddelde leek

Voor een gemiddelde leek met een zeer geavanceerde wifi set up…..

Reageer