Beantwoord

Tunein new koppelen aan S2 probleem

  • 8 December 2023
  • 11 reacties
  • 97 Bekeken

Ik heb Tunein account aangemaakt.

Bij service TuneIn new toevoegen aan Sonos S2 app:

Scherm TuneIn verbinden-> scherm Sonos toestemming geven account om TuneIn account te gebruiken-> Toestaan gecheckt.

Hier blijft alles stilstaan.

Ter info TuneIn account is niet hetzelfde als mijn Sonos account.

Gaarne advies.

icon

Beste antwoord door RVB1944 8 December 2023, 15:51

Bekijk origineel

11 Reacties

Het is inmiddels via omweg OPGELOST.

Ik heb op de PC in de Sonos S2 app TuneIn NEW zonder problemen toegevoegd

Op de PC stuurt de Sonos S2 je door naar de TuneIn om in te loggen (dat precies gebeurde niet op tablet en of telefoon.).

Daarna werd als naar de andere S2 apps op tablet en telefoon doorgestuurd.

Ik hoop dat dit iemand anders helpt indien hij tegen het probleem aanloopt

Je bent geweldig !!! ik liep al dagen te schelden en te tieren. 

Badge

same met tunein new ontdekt. maar mensen met een laptop zijn misschien nog niet geholpen.

toen ik runrin new pc had gefixt, hoefde ik een knop in te drukken om op de tab A ook tunein new te hebben.nu reclanevrije pro van tunein nog. Hebben jullie over het algemeen betere ervaringen met sonos

pc dan sonos app? ik gebruk app in slaapkamer dat kan niet anders

Badge

Ik heb nu ook de service Tuneln New toegevoegd, maar hoe krijg ik nu al mijn muziek mappen daarin zodat ik ze daarna ook op mijn telefoon en tablet kan gebruiken?

Reputatie 7

Niet. TuneIn verzamelt radiozenders.

Afspelen vanaf je telefoon of tablet kan volgens mij alleen met Apple AirPlay (dus een iPhone of iPad).

Badge

Dit zoek ik niet. Zoek een app die al mijn mappen zo overneemt dat het zelfde blijft zoals die nu staan op mijn pc, want heb alleen een Samsung tablet en telefoon. Ik wil de laptop niet steeds gebruiken.

Reputatie 7

Mij is niet helemaal duidelijk wat je wilt. Er staat muziek op je laptop en die wil je afspelen op je Sonos, neem ik aan? De muziek staat niet op je telefoon of tablet, dus? En je wilt de muziek ook niet afspelen op je telefoon of tablet?

Badge

106rallye dat klopt zoals je het zegt. Mijn muziek staat wel in de muziekbibliotheek van de laptop, maar is niet te zien op telefoon en tablet als de pc uit is.

Reputatie 7

Tja. Sonos kan geen muziek halen van een apparaat dat niet aan staat, zie Je muziekbibliotheek aan Sonos toevoegen | Sonos. Je zou de muziek op een NAS kunnen zetten (die staat altijd aan), maar voor maximaal 65.000 bestanden is een NAS een beetje overkill misschien.. Sommige routers kunnen bestanden die op een USB-stick worden gezet en in de router worden geprikt doorgeven aan Sonos.

Badge

106rallye bedankt voor je antwoord, maar ik heb geen idee wat een NAS is en hoe ik dat dan moet laten gaan werken. Ik heb eventueel wel een extra hardeschijf waar de muziek op staat, maar zover ik weet kan ik die niet koppelen aan mijn tablet, want die werkt denk alleen maar als die ook aangesloten is. Of mijn router een usb kan hebben dat weet ik eigenlijk niet en geen idee hoe ik dat dan open moet krijgen in de sonos app? 

Reputatie 7

Een NAS is een soort computer zonder scherm, die je benadert vanaf je netwerk. Deze computer staat altijd aan. Ook Sonos speakers kunnen muziek van zo'n NAS afspelen, zie Network-attached storage - Wikipedia

Het onderstreepte deel van mijn bericht is een link waarop je kunt klikken. Daar legt Sonos uit hoe je de speakers naar het punt in je netwerk verwijst waar de muziek te vinden is. 

Reageer