Skip to main content
Vraag

TuneIn (new) doet het niet meer

• November 30, 2025
  • 11 reacties
  • 48 Bekeken

Sinds vandaag werkt de TuneIn service niet meer met Sonos Roam. Krijg de melding: er is iets misgegaan. Probeer opnieuw. Zijn er meer mensen met deze problemen en wat kan ik hier aan doen. Heb al verwijderd en opnieuw aangemeld maar zonder resultaat.

11 Reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • November 30, 2025

Net even geprobeerd. Kan hier TuneIn gewoon gebruiken.

Is het bij een bepaalde zender of heb je het met alle stations. Ook al Sonos Radio geprobeerd?

• Auteur
  • Novice
  • November 30, 2025

Heel TuneIn doet niks meer. Sonos Radio werkt, Spotify Connect werkt ook. Vanmorgen kwam er ook een heel hard, vreemd geluid (mitrailleur geluid - volgens mijn vrouw) uit de Sonos.

• Auteur
  • Novice
  • November 30, 2025

Om het nog even wat vreemder te maken. De zenders die ik heb opgeslagen onder Sonos-Favorieten doen het wel. Wanneer ik die kies wordt de zender via TuneIn afgespeeld. De TuneIn services is echter nog steeds niet bereikbaar.

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • November 30, 2025

Klinkt altijd wat simpel, maar al geprobeerd om alles van Sonos stroomloos te maken, vervolgens je router een minuutje van de stroom om deze eerst weer volledig te laten opstarten, waarna Sonos weer aan de stroom?

Heel vaak kan het zo simpel zijn en niet geschoten is altijd mis.

• Auteur
  • Novice
  • November 30, 2025

Ik weet niet hoe ik een Sonos Roam stroomloos kan maken. Ik heb hem uitgezet en weer aan, app gereset. Ik kan de router nog eens proberen maar begrijp niet wat dat voor invloed heeft omdat voor de rest alles wel lijkt te werken. Maar niet geschoten ..

• Auteur
  • Novice
  • November 30, 2025

Update: router opnieuw opstarten heeft geen effect. Ik kan via zoeken alle zenders zoeken binnen TuneIn en vervolgens opslaan onder Sonos of TuneIn favorieten op het Home scherm. Dus radio luisteren lukt alleen is het nog steeds niet mogelijk om naar de TuneIn services te gaan. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • November 30, 2025

De hele telefoon al eens helemaal uitgezet en weer aan? Het is maar proberen omdat het vreemde is dat het erop lijkt dat de schermen niet worden opgebouwd. Mogelijk blijft er iets in de cache van de telefoon “hangen”.

• Auteur
  • Novice
  • November 30, 2025

Zelfde probleem ook op de iPad.

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • November 30, 2025

Dan hoop ik dat er iemand op het forum is die dit herkent en wel een mogelijke oplossing heeft. Zelf ook wel eens dit soort schermen gehad, maar dat was dan meer in de opbouw van het openingsscherm, hetgeen dan vanzelf weer overging 

106rallye
  • November 30, 2025

Lijkt een beetje op mijn (inmiddels uit zichzelf opgeloste) probleem:

https://en.community.sonos.com/controllers-and-music-services-229131/music-services-will-not-load-in-sonos-app-or-web-app-6930450

Het enige dat ik echt veranderd heb is dat ik mijn Ziggo router van bridge modus af heb gehaald en mijn Deco’s op ap-modus heb gezet. Maar of dat nu de oplossing was? Pas een paar dagen later was het probleem weg. Heb nog niet gedurfd om dit terug te zetten.

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • November 30, 2025

@106rallye Dat wat jij beschrijft herken ik, ook bij mij is dat dan ook weer om onduidelijke redenen weer goed gekomen. Heel soms zie ik nog wat lege vlakken maar na een paar keer afsluiten van de app lost dat wel weer op. Bij topicstarter lijkt het alleen om TuneIn te gaan. Dat is dan toch weer anders.