Ik kan alles afspelen wat Sonos biedt, maar via TuneIn heb ik een lijst (bibliotheek) met allerlei subdirectory’s waar ik diverse radiostations ingedeeld heb. Ik kan in de Sonos-app ‘S2’ helaas niet deze bibliotheek selecteren (of ik moet er wel heel erg overheen kijken) om een station toe te voegen aan de Sonos-Favorieten. Kijk ik er overheen of ligt dit nog op de plank om aan te passen?
TuneIn heeft daar zijn eigen methode voor. Je kunt radiostations toevoegen door ze op te zoeken in TuneIn of door de url aan TuneIn toe te voegen.
Ja dat snap ik en is ook correct, maar dan sla je het station op in TuneIn en komt het in de bibliotheek van TuneIn te staan en daar wringt de schoen want hoe roep ik doe na TuneIn aan Sonos toegevoegd te hebben in? Ik kan niet in de ingevoegde bibliotheek komen. Wel in Favorieten, maar daar staat mijn gewenste station niet terwijl die in de TuneIn-app zelf dus in de bibliotheek staat en aangeklikt kan worden. Uiteraard kan ik hem dan niet aan Sonos Favorieten toevoegen. Een station wat wel in die TuneIn-favorietenlijst staat kan ik uiteraard gewoon toevoegen aan de Sonos-app.
het gaat inderdaad om een station wat ik via een url heb toegevoegd in de app van TuneIn.
Heb je dit geprobeerd: https://support.sonos.com/nl-nl/article/add-an-internet-radio-station-to-sonos
Ja, maar ik zie “Mijn radiostations" gewoonweg niet staan als ik het via m'n Mac probeer, dus kom er niet verder mee.
De app voor een PC of Mac kan minder dan de app op je telefoon of iPad. Je zou het ook eens met die app kunnen proberen.
Met dank voor je reactie, maar ik heb het al op allerlei manieren geprobeerd en het lukt gewoonweg niet. Niet op m’n iPhone en niet via de Mac. Lukt het bij jullie dan wel?
Even geprobeerd, de stappen uit de link hierboven gevolgd:
Ik had geen url voorhanden, maar zover kom ik op mijn iPhone. Waar stopt het voor jou?
Dank je wel. Ik had (TuneIn (New) geïnstalleerd binnen Sonos. Die weggehaald en TuneIn (toegevoegd. Nu zie ik het allemaal en kan ik m’n station toevoegen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.