Skip to main content

Ik zag hier meerdere topics over, maar helaas nog niet echt mijn antwoord gevonden. Mijn Tune in valt redelijk vaak (ongeveer eens per kwartier) weg. Dan is het ongeveer 10 sec wachten en dan start hij weer. Als ik tijdens dat hij gestopt is in de app kijk, dan zie ik dat hij op pauze staat en als ik dan op play druk dan start hij meteen weer.  Dit probleem heb ik ook met Sonos radio. In beide gevallen luister ik dan naar Qmusic. 

Ik geprobeerd om hem van sonosNet af te halen en alleen met Wifi verbinden, dat is helaas ook niet de oplossing. Daarna weer terug op SonosNet gezet. 

Ik heb een beam / connect / Ikea symphonica en een one sl. De beam is op dit moment verbonden met een kabel, de connect die alleen als input dient zal uiteindelijk ook worden verbonden met een kabel.

Toen ik vanmiddag weer hetzelfde probleem had heb ik meteen de diagnostische info verzonden met als code: 580472033

Hopelijk weet iemand wat het probleem is. 

Groet, Arjan

Heb je het al eens geprobeerd met een andere zender ? En dan liefst bv NPO2 of iets dergelijks. Ik wil je geen andere zender aanpraten maar misschien ligt het niet aan jou maar aan Qmusic die een brakke verbinding heeft.

Heb je het al eens geprobeerd met een andere zender ? En dan liefst bv NPO2 of iets dergelijks. Ik wil je geen andere zender aanpraten maar misschien ligt het niet aan jou maar aan Qmusic die een brakke verbinding heeft.

Je bericht als antwoord selecteren ging per ongeluk. Ik ga even testen of het aan Q-Music ligt. Dit had ik inderdaad nog niet getest.

Ik zag hier meerdere topics over, maar helaas nog niet echt mijn antwoord gevonden. Mijn Tune in valt redelijk vaak (ongeveer eens per kwartier) weg. Dan is het ongeveer 10 sec wachten en dan start hij weer. Als ik tijdens dat hij gestopt is in de app kijk, dan zie ik dat hij op pauze staat en als ik dan op play druk dan start hij meteen weer.  Dit probleem heb ik ook met Sonos radio. In beide gevallen luister ik dan naar Qmusic. 

Ik geprobeerd om hem van sonosNet af te halen en alleen met Wifi verbinden, dat is helaas ook niet de oplossing. Daarna weer terug op SonosNet gezet. 

Ik heb een beam / connect / Ikea symphonica en een one sl. De beam is op dit moment verbonden met een kabel, de connect die alleen als input dient zal uiteindelijk ook worden verbonden met een kabel.

Toen ik vanmiddag weer hetzelfde probleem had heb ik meteen de diagnostische info verzonden met als code: 580472033

Hopelijk weet iemand wat het probleem is. 

Groet, Arjan

Beste Arjan,

ik heb net hetzelfde voor gehad en heb via de helpdesk van Sonos de oplossing gevonden. Een paar maand geleden werden verschillende TuneIn zenders geüpdate. De oorspronkelijke zenders bleven werken maar vertoonden uw probleem. Ik heb de betrokken zenders verwijderd en ze dan opnieuw toegevoegd via de Sonos app. Bij mij hadden de zenders zelfs een andere logo. Vanaf dan is het probleem opgelost. Succes mvg, Pascal

Helaas werken de 2 oplossingen niet. Bij elke radio zender heb ik eigenlijk wel hetzelfde probleem. Heb radio 3 en 2 getest.

daarnaast heb ik de zenders uit mijn Sonos app verwijderd, dat bleek helaas ook niet te werken. De app van tunein toen ook maar verwijderd en weer toegevoegd. Helaas ook geen verbetering.

Diagnostische codes:

1336706505

979321866

Het probleem heeft zich pas voor gedaan toen ik een beam en een one sl in het systeem heb toegevoegd. Met alleen de symphonica had ik hier geen problemen mee.