Skip to main content

Na de installatie van de nieuwe Tune-in app gaat Tune-in regelmatig uit en weer aan. Zeer irritant hebben meerdere hier last van? Lijkt met de nieuwe app te maken te hebben!

Hier totaal geen last! Wat ik wel gedaan heb is mijn favoriete zenders opnieuw toegevoegd, hij opende ze nog met de oude Tune In. 

De nieuwe TuneIn-app, of de nieuwe TuneIn-functie in de Sonos-app?

Ik heb de oude app verwijderd. Kan Sonos deze dan nog openen?

Ik luister nu Q-Music via Juke maar kan deze niet stemgestuurd starten.

Juke geeft geen problemen.

Als ik hey google zeg met "speel Q-Music 100" speelt Sonos Q-Music standaard via Tune-in die dus steeds wegvalt.

Ik weet geen spraakopdracht om b.v. Q-Music via Juke te starten.

Ook via google home blijft Tune-in steeds standaard via automatisering.

Welke oude app? Zie ook mijn vraag hierboven.

Google Assistant geeft het Sonos-systeem opdracht om de TuneIn-stream op te zoeken. Dan zou het dus over TuneIn via de Sonos app moeten gaan. De app is echter niet meer dan een afstandsbediening voor het systeem. Bij dit soort uitval heeft het systeem dus moeite om de stream op te pakken - met de app heeft het dan dus niets te maken. Is er iets veranderd aan je netwerk? Een nieuwe router bij de buren kan al zo’n verandering zijn.

Ik zal eens ff rondvragen.

Hier is niets veranderd en heb al sinds januari het nieuwste modem van Ziggo.

Dankie

Het gaat om de app Tune-in new

Zover ik het begrijp gaat het niet om een app. @Jack B bedoelt volgens mij de service TuneIn new vanuit de Sonosapp.

Zelf ook geen problemen met deze dienst, hetgeen dus inderdaad zou vermoeden dat er iets in het netwerk niet goed gaat.

Wat je zou kunnen doen is een diagnose maken wanneer het probleem voorkomt en maandag dan eens bellen met Sonos. Zij kunnen deze dan uitlezen. 

Ga ik doen.

Dankie

Zover ik het begrijp gaat het niet om een app. @Jack B bedoelt volgens mij de service TuneIn new vanuit de Sonosapp.

Dat denk ik ook, maar ik krijg maar geen antwoord……

Het gaat inderdaad om de Tune-in new app in Sonos