Goedemorgen @Sonos123
Hierbij heb ik een overzicht voor je waarin je kan vinden welke IOS devices op dit moment geschikt zijn voor Trueplay.
Ook een overzicht van devices waar op zeer korte termijn Trueplay op beschikbaar zal zijn.
Op zeer korte termijn is en blijft een rekbaar begrip. Ik kan mij voorstellen dat het Sonos aan alles gelegen is om dit zsm te realiseren maar het blijft een technisch iets waar al snel een kink in de kabel kan zitten.
Gelukkig hoef je de tuning maar eenmalig uit te voeren en wellicht is er iemand met een wel werkende iPhone of iPad in de buurt die je even uit de brand kan helpen.
Op de Sonos website heeft gestaan dat de
- iPad Pro 12.9-inch (4th generation)
Ook als coming soon was.... Nu staat het als.... Niet ondersteund.…
Met de laatste paar updates is trueplay vernield, en niet meer terug te vinden in de Android telefoon.
Nu wil ik graag een iPad kopen, dit ook vanwege de langere ondersteuning tov Android, maar zit nu mee af te vragen... Hoe vaak gaat coming soon niet door?
Met de laatste paar updates is trueplay vernield, en niet meer terug te vinden in de Android telefoon.
Nu wil ik graag een iPad kopen, dit ook vanwege de langere ondersteuning tov Android, maar zit nu mee af te vragen... Hoe vaak gaat coming soon niet door?
Die eerste begrijp ik niet. Trueplay deed het nooit op Android (teveel variatie in gebruikte microfoons). Na een Trueplay op een iOS-apparaat kon je op Android de Trueplay enkel uit- en aanzetten.
Ik zou een iPad kopen die al op de lijst staat. Kost je misschien een jaar Apple ondersteuning, maar dan ben je wel zeker van Sonos. Een iPhone lenen voor Trueplay kan ook.
Dank voor je reactie.
Ik bedoelde inderdaad het aan en uitzetten.
De laatste updates heeft het geluid van de subwoofer veranderd, ik wil dat graag weer terug zetten
Met de laatste update heeft Sonos het weer gecorrigeerd.
Ik ga even rustig kijken
De Trueplay-instelling is bij update 14.12 verdwenen - je moest hem opnieuw doen. Dus is hij ook niet meer aan-of uit te zetten op een Android telefoon.
https://support.sonos.com/s/article/3222?language=en_US
Trueplay werkt op een iPad Air 2022
Coming soon kan worden aangepast :-)
https://support.sonos.com/s/article/3222?language=en_US
Trueplay werkt op een iPad Air 2022
Coming soon kan worden aangepast :-)
Dank je wel.
Dit is doorgegeven en zal worden aangepast!