Vraag

Topnummers Deezer

  • 17 May 2024
  • 20 reacties
  • 219 Bekeken

Sinds de update kan ik van artiesten die ik zoek in Deezerniet meer de topnummers draaien. Ik kan 1 nummer uit de lijst draaien daarna stopt het afspelen tot ik het volgende nummer aanklik. Voor de update kon ik van artiesten de topnummers op afspelen zetten. 


20 Reacties

Reputatie 1
Badge

Ik heb precies hetzelfde. Als ik de topnummers kies van een artiest, wordt er maar 1 nummer afgespeeld en dan is het stil. De wachtrij is ook op het ene nummer na, helemaal leeg.

Ook heb ik hetzelfde als ik de Nieuwe Releases lijst wil afspelen in de nieuwe Sonos app.

Als ik de webapp gebruik is het nog erger, dan kies ik de artiest en zie ik helemaal niets.

Ik ben maar terug gegaan naar de vorige Android versie.

Ja dat zou ik ook wel willen, maar dat lijkt me ingewikkeld. Sonos zal toch wel met een oplossing komen? 

Reputatie 1
Badge

Ik ga net als iedereen hier er wel vanuit. Alleen is het wel erg stil aan de kant van Sonos.

Het is niet ingewikkeld, maar ik snap dat je dit misschien ingewikkeld kan vinden.

  1. Verwijder de nieuwe Sonos app van je Android telefoon (of tablet);
  2. Ga naar:
    https://www.apkmirror.com/apk/sonos-inc/sonos-for-android/sonos-for-android-16-1-release/sonos-16-1-android-apk-download/
    En klik op Download APK 84,09 Mb;
  3. Ga op je telefoon naar de bestanden app en naar downloads. Daar vind je het APK bestand, klik deze aan;
  4. Android kan je gaan vragen of je dit bestand wil openen omdat het niet via de Playstore gedownload is, pas je instelling dan aan;
  5. Installeer Sonos 16.1;
  6. Klaar, inloggen en je hebt weer een werkende Sonos app.

 

 

 

 

 

Super. Dank je. 

Sinds de update kan ik van artiesten die ik zoek in Deezerniet meer de topnummers draaien. Ik kan 1 nummer uit de lijst draaien daarna stopt het afspelen tot ik het volgende nummer aanklik. Voor de update kon ik van artiesten de topnummers op afspelen zetten. 

Ik heb hetzelfde probleem . Hopelijk komt er snel een goede app update van Sonos.

Ja dat hoop ik ook. Voorlopig werkt de oude versie weer perfect. Jammer dat Sonos zelf niet reageert? 

Badge

Ik heb hetzelfde probleem met het afspelen van de lijst met topnummers. Superirritant, want ik gebruikte deze functie best vaak. Als ik sonos bedien vanaf m'n laptop werkt het afspelen van de lijst overigens nog wel. Het probleem zit in de app.

Vraag over het installeren van de oude versie: als ik dit doe, dan krijg ik natuurlijk geen sonos-updates meer omdat ik de oude versie buiten sonos om installeer toch ? Is dat geen risico ?

Badge

Je hoeft de vernieuwde app niet eerst te verwijderen voordat je de ‘illegale’ app op je telefoon zet toch ?

Reputatie 7

Dat denk ik wel. Bovendien moet de app qua versie niet te ver weg zijn van de firmware. Als je speakers dus geüpdatet zijn, kun je wellicht geen set up of Trueplay meer doen.

Volgens mij is het geen illegale versie. Ik heb de nieuwe app er eerst afgehaald en daarna volgens de instructies de oude bruine app er weer opgezet, met automatisch updaten uit. Alles werkt prima. 

Badge

@awesomemac76 : ik heb de oude app weer geïnstalleerd en het werkt inderdaad precies zoals jij hebt uitgelegd. Dankjewel mede namens mijn vrouw die ook erg ongelukkig was met de update.  

Badge

@chiwes : hoe zet ik het ‘automatisch upaten’ uit ?

Reputatie 7

Google is your friend: https://www.belsimpel.nl/info/toestelhulp/android/app-updates-uitschakelen

In de playstore rechtsboven op instellingen klikken (letter) - beheer apps - sonos en dan bij sonos op de drie puntjes rechtsboven klikken en automatisch updaten uitzetten. Dit bovenstaande doen als je eerst de oude versie (bruine app) hebt geïnstalleerd. 

Reputatie 7

Inderdaad. Mogelijk wil je de updates voor de app én voor het systeem uitzetten.

Reputatie 1
Badge

@awesomemac76 : ik heb de oude app weer geïnstalleerd en het werkt inderdaad precies zoals jij hebt uitgelegd. Dankjewel mede namens mijn vrouw die ook erg ongelukkig was met de update.  

Graag gedaan. Hopelijk hebben ze het over een paar maanden gefixt (jaja, eerder=beter, alleen verwacht ik dit niet)

Na de installatie van de oude app kan ik geen services toevoegen. 

Krijg steeds de melding dat er een update moet worden bijgewerkt.

Na annuleren  blijft het scherm leeg

Jammer

 

Reputatie 7

Tja. Dan zijn je speakers wel geüpdated. Dan moet je dsu nu wel aan de nieuwe app…..

Tsja ik heb uiteindelijk toch ook moeten updaten. Ik kreeg storing in m'n beam. Het geluid viel af en toe weg. Slim van Sonos.. 

Reputatie 7

Ja, joh. Dat bouwen ze er speciaal in.

Reageer