Ik probeer mijn ouders, met een pas gerenoveerde woonkamer, te overtuigen van Sonos. Ze zien het als een groot voordeel dat er geen kabels meer door de hele woonkamer hoeven te lopen, maar de speakers draadloos communiceren. Een van de manieren waarop mijn ouders de nog nader te specificeren speakerset zullen gaan gebruiken is het beluisteren van Radio. Mijn moeder vind het echter niet fijn dat ze daarvoor telkens de app zou moeten gebruiken, ze wilt namelijk gewoon op een knopje kunnen drukken en ‘tada’ de radio staat aan. Nu beschikken alle speakers over 'n play knop, die volgens mij standaard staat ingesteld als ‘verder gaan met afspelen’. Wat ik mij afvraag, is het ook mogelijk om deze zo in te stellen dat hij altijd dezelfde audio bron pakt? In dit geval dus een specifiek radiokanaal via TuneIn. Mijn ouders overwegen momenteel namelijk om aan duurdere speakers of combinaties met de connect e.d. te beginnen alleen om er een standaard radio op aan te kunnen sluiten.. volgens mij hoeft dat niet nodig te zijn. Ik hoor het graag als iemand hier ideeën of oplossingen voor heeft
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.