Skip to main content

Beste leden,

Hier ook een gebruiker met een veel voorkomend probleem. Mijn hele setup loopt via een boost. Heb een lounge gecreëerd met Sub en 2× Play 1. De Beam zit aangesloten aan de tv. Als wij Spotify muziek draaien valt deze op de lounge na enkele seconden weg. Als ik puur alleen de beam selecteer doet deze het wel, niet het mooiste geluid maar het werkt. Nu las ik iets met tv's van Sony Bravia die iets verstoren in het systeem? Klopt dit? Ik dacht dan koppel ik even de Beam los of zo het systeem wel weer volledig werkt. Maar helaas dan nogsteeds hetzelfde. Hebben jullie tips of ideeën voor mij. Groeten Roy

Je probleem heeft meer met wifi te maken dan met de TV. Misschien kun je eens met Sonos bellen om te kijken of je daar iets aan kunt doen.

Bedankt voor je reactie, maar als het de WiFi zou zijn, dan zou ik denken  dat ik ook problemen moet hebben met de Beam. Qua WiFi is het nog steeds het zelfde abonnement alleen komt het nu over glas naar binnen. 

Als je de mogelijkheid hebt om de wifi op je tv een paar dagen uit te zetten kun je dat misschien uitsluiten. Of via een vaste utp kabel aansluiten, heb je de Beam wel op een vaste kabel?

Hoi Ronald22, bedankt voor de tip, ik ga deze eens proberen. De Beam is draadloos verbonden met de Boost. 

Het lijkt er dus op dat het signaal van de Boost gestoord wordt. Sonos kan dat checken.

Je zou ook kunnen proberen om de boost ertussenuit te halen om te zien hoe het dan werkt.

Eventueel de Beam bedraad aansluiten.