Weet iemand waarom Stingray niet meer beschikbaar is in de nieuwe Sonos app?
De muziek was voor de update van de app zonder problemen te streamen!
Alvast dank.
Weet iemand waarom Stingray niet meer beschikbaar is in de nieuwe Sonos app?
De muziek was voor de update van de app zonder problemen te streamen!
Alvast dank.
Dat klopt niet helemaal. Dit heeft niets met de nieuwe app te maken. Stingray is al langer verdwenen bij Sonos.
Vreemd? Tot voor de update van gisteren kon ik nog gewoon Stingray bereiken en beluisteren via de Sonos app.
Zie Stingray logo in mijn schermafbeelding. Ik krijg nu alleen een foutmelding!
Heel vreemd en niet wenselijk.
Lijkt wel een keuze van Stingray te zijn….
Heb hetzelfde en ben er niet blij meer, hopelijk komt deze optie in de toekomst weer beschikbaar zoals stingray schrijft. Voor nu stingray app erop gezet en via casten naar en knop AirPlay kun je ook je Sonos wifii apparaten selecteren.
Bovenstaande werkt blijkbaar niet met een Android apparaat maar wel met IOS
Klopt. Sonos heeft wel AirPlay, maar geen Chromecast.
Ik heb Stingray via hun webformulier gevraagd waarom dit zo is en wanneer het terugkomt - en benadrukt dat dit ervoor zorgt dat ik geen Stingray meer luister.
Zou het
Lijkt wel een keuze van Stingray te zijn….
Of zou Sonos meer geld willen zien?
Andere mogelijkheid is ook dat de API service verandert is, en dat Stingray deze nog aangepast heeft.
Koppelen met NAS op Sonos werkt ook niet in de nieuwe app. Gewoon waardeloos en je kan de oude app ook niet gebruiken, verplicht updaten. :-(
Hier het nietszeggende antwoord van Stingray:
“Hello,
Thanks for reaching out regarding the Sonos feature for your Stingray Music listening.
We've had to make some tough decisions this year and regrettably, we must inform you that it is no longer possible to access the Stingray Music app through Sonos.
We apologize for any inconvenience this may cause and we understand that this may be disappointing for our listeners.
We are hopeful to reintroduce this feature in the future. In the meantime, you can still enjoy Stingray Music on wireless speakers by connecting via Bluetooth.
With kind regards,
Stingray Customer Experience”
Volgens alle verhalen hier vraagt Sonos geen geld voor de verbinding met de systemen. Je moet je echter wel houden aan een aantal regels en wellicht zijn die (in het kader van de nieuwe app???) strenger geworden en zijn daardoor meerdere providers gestopt met Sonos. Zie Sonos Music API voor de Sonos API (SMAPI). Misschien kun je ze eens doornemen en ons vertellen of er geld gevraagd wordt…..
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.