Skip to main content

ik heb een CR200 controller,met op de PC  eenwerkende SONOS S1  

het display van de CR200 is slecht 

ik heb een andere CR200 maar kom niet verder zie afbeelding 

kunt U mij adviseren

Kan het zijn dat jouw “nieuwe” CR200 een hele oude softwareversie heeft?

bedankt voor de reactie

ben niet zo technisch, hoe kan ik dat zien?

Ik heb dan weer geen CR200’s. Is hij lang niet gebruikt?

Ter info: alle Sonos devices moeten voorzien zijn van dezelfde softwareversie. Liggen de versies te ver uit elkaar dan krijg je problemen.

Hallo @aad 1967 

Welkom op de Sonos community! Zoals @106rallye heeft aangegeven lijkt op dit moment je software te oud.

Heeft je CR200 een software versie die te oud is dan kan hij helemaal niet meer worden geupdate/ toegevoegd/ gebruikt met een Sonossysteem.

Heeft het een out of date software die nog bewerkbaar is kunnen wij hem wel updaten en nog toevoegen. Voor deze informatie en het updateproces ga je sowieso contact op moeten nemen met onze support.

Daarbij komend raden wij het sterk af om uberhaupt nog gebruikt te maken van de CR200 maar over te stappen op het gebruik van een mobiel apparaat.

De CR200 controllers vertonen namelijk veel problemen die niet meer op te lossen zijn die het gebruik van het Sonossysteem sterk doen hinderen (Limitaties in speaker controle, muziekcontrole, servicecontrole, playlistcontrole, willekeurige inputs zonder dat je ergens op drukt etc.) Mijn advies is dus om gebruikt te gaan maken van een mobiel apparaat. Mocht je per se gebruik willen maken van de CR200 neem dan eventjes contact op zodat wij kunnen kijken of er nog iets mogelijk is.

JA IK WIL NOG GRAAG GEBRUIK MAKEN VAN DE CR200

IKHEB EEN GOED WERKENDE C200,CONROLLER MET SONOS S1, HET DISPLAY IS NIET HELEMAAL GOED MEER . 

EEN TWEEDE CONTROLLER LUKT ME NIET WERKENDE KRIJGEN 

HOPELIJK HULP

GROET AAD1967

@aad 1967 In een forum staat allemaal hoofdletters gebruiken voor schreeuwen. Dat lijkt me niet de bedoeling.

Ik zou de tip van Sonos volgen:

”Heeft het een out of date software die nog bewerkbaar is kunnen wij hem wel updaten en nog toevoegen. Voor deze informatie en het updateproces ga je sowieso contact op moeten nemen met onze support.”

In het originele bericht spis het onderstreepte woord een link naar https://support.sonos.com/s/contact?language=nl_NL