Skip to main content

Hallo,

ik ben nieuw op dit forum en wel dankbaar dat het bestaat. 
We spelen via spotify onze muziek af via het sonos systeem. Dit werkt geweldig en al jaren. 
er speelt in alle ruimtes overdag steeds dezelfde muziek. 
dit vertrekt van de iphone van mijn vrouw. 

Ondertussen luistert mijn vrouw wel eens naar potcast via spotify en via haar koptelefoon. Ondertussen blijft de muziek in alle ruimten verder spelen.

tot voor kort lukt dit niet meer. Zodra mijn vrouw haar potcast opzet, stopt de muziek ik de verschillende kamers. 
kan iemand me inzicht geven hoe dit plots niet meer kan? Dankjewel 

Waarom maken jullie geen gebruik van de Sonos app om muziek af te spelen? Dit doen wij ook en als er iemand ergens een bluetooth speaker aan zet kan die gewoon de Spotify app gebruiken. 

Beste Ronald

Dankjewel voor je snelle reactie.

we gebruiken de sonos app. En tot voor kort kon mijn vrouw deze verlaten en via de spotify app gewoon ‘privé’ luisteren. En dit lukt nu plots niet meer. Dave 

Is er iets veranderd in jullie Spotify abonnement? 

Wij zijn van een duo abonnement naar familie abonnement gegaan en moesten toen ook even de accounts opnieuw toevoegen in de app.

Ja, dat is inderdaad verandert! Dankje. En wat bedoel je dan met ‘accounts toevoegen’ in de app?

Ik moest in de Sonos app het Spotify account van mezelf en mijn vrouw even opnieuw toevoegen.

Ok dankje. Ik ga dit proberen. 

Reageer