Beantwoord
Spotify streamen vanaf tablet naar Sonos?
Het staat al een beetje in de titel mijn vraag. Ik heb Spotify op mijn tablet staan en wil dat streamen naar mijn Sonos, kan dat? Ik heb de 'gratis' Spotify dus geen premium abbo.
Beste antwoord door Jimgubbel
Spotify beluisteren via Sonos-systeem
Sonos-speakers zijn op afstand te bedienen vanaf de iPhone, iPad of desktop en spelen moeiteloos Spotify-afspeellijsten af. Je hebt hiervoor een betaald Spotify Premium-abonnement nodig. De Sonos-app voor iOS is geschikt voor Spotify. Hou er rekening mee dat Sonos geen AirPlay ondersteunt.
Kortom, zonder premium niet direct mogelijk. Wel mogelijk via de optie Spotify App op iPad -> Apple TV Airplay -> Smart TV -> Sonos Playbar
Succes!
Bekijk origineelSonos-speakers zijn op afstand te bedienen vanaf de iPhone, iPad of desktop en spelen moeiteloos Spotify-afspeellijsten af. Je hebt hiervoor een betaald Spotify Premium-abonnement nodig. De Sonos-app voor iOS is geschikt voor Spotify. Hou er rekening mee dat Sonos geen AirPlay ondersteunt.
Kortom, zonder premium niet direct mogelijk. Wel mogelijk via de optie Spotify App op iPad -> Apple TV Airplay -> Smart TV -> Sonos Playbar
Succes!
Reageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.