Je zegt: “ik speel in 2 ruimtes tegelijk muziek of podcast af van Spotify”. Mij is even onduidelijk hoe je dit doet. Heb je de speakers in beide ruimtes gegroepeerd, of speel je twee streams af. Spotify staat maar één gebruiker per account toe. In het eerste geval is de melding dan inderdaad vreemd (want bij groeperen ziet Spotify maar één stream); in het tweede geval ziet Spotify twee streams en dat kan niet als je maar één Spotifyu-account gebruikt op de speakers.
Hoi, gegroet,
Je maakt gewag van het feit dat je het merendeels aanstuurt via de IPhone. Misschien best Spotify overal uitloggen.
Zie wat Spotify hierover zegt:
Overal uitloggen
Meld je overal af waar Spotify geopend is, dus ook in je browser, op je mobiel, desktop of andere apparaten.
Opmerking: Dit omvat geen partnerapparaten, zoals Sonos en PlayStation. Raadpleeg de handleiding van de fabrikant van het apparaat voor meer informatie over het uitloggen bij (of ontkoppelen van) Spotify op een partnerapparaat. MvgDanny
Dat is inderdaad ook nog een puntje: gebruik je de Sonos-app of de Spotify-app of beide op dat moment?
Je zegt: “ik speel in 2 ruimtes tegelijk muziek of podcast af van Spotify”. Mij is even onduidelijk hoe je dit doet. Heb je de speakers in beide ruimtes gegroepeerd, of speel je twee streams af. Spotify staat maar één gebruiker per account toe. In het eerste geval is de melding dan inderdaad vreemd (want bij groeperen ziet Spotify maar één stream); in het tweede geval ziet Spotify twee streams en dat kan niet als je maar één Spotifyu-account gebruikt op de speakers.
Bedankt voor je antwoord!
Ik gebruik de Sonos app. Heb in de woonkamer en keuken alles gegroepeerd. In de slaapkamer staat 1 losse One.
Het gekke is dat ik dus tot de laatste Sonos update 2 verschillende streams van 1 account heb kunnen afspelen in de woonkamer en slaapkamer. Nu dus niet meer
Het is voor mij wel mogelijk om twee verschillende nummers in twee kamers te spelen. Het is mij ook niet bekend dat dat sinds onze laatste update dit anders zou zijn en het staat er ook los van aangezien wat je wel en niet kan met Spotify niet afhankelijk is van onze app. Bel ons anders even, onze openingstijden en telefoonnummer staan hier: https://www.sonos.com/nl-nl/support