Vraag

Spotify regel valt weg pauze/play

  • 11 February 2018
  • 6 reacties
  • 3849 Bekeken

Als ik mijn Sonos afspeel via spotify valt de pauze/play regel weg in het spotify scherm , deze regel geeft ook de tijdsduur nummer aan, ook de aanduiding van het nummer wat afgespeeld wordt in mij afspeellijst valt weg. Ik kan dus alleen het afgespelende nummer middels de Sonos ap stoppen en weer aan zetten.
De regel valt weg als ik via mijn iPad knopen het volume omhoog of omlaag zet.
Ik speel mijn Sonos over het algemeen via spotify op de iPad af, vd week is mijn iPad ge-update en daarna is het begonnen het euvel doet zich ook voor als ik via mijn iPhone afspeel.
Ik zie veel klachten als Sonos wordt afgespeeld via spotify ik moet mij nu echt beraden of ik de Sonos wel moet houden of terug sturen die mogelijkheid heb ik nog.

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Ik lees dit voor de tweede keer, kan je controleren of de Spotify app up to date is. Ik heb het getest (op een Android) hier geen problemen op te zien. Controleer nog even de app versie van Spotify. Zou je ook even screenshots kunnen maken en die hier willen uploaden.
Hallo Ryan,

De sporify ap is op al mijn Apple producten up to date, het vreemde is dat het niet uitmaakt op welk Apple product ik spotify afspeel en het volume omhoog of omlaag zet de regel valt gewoon weg ook de nummer aanduiding in de afspeellijst is weg, dit gebeurd alleen als ik via Sonos muziek vanuit spotify afspeel.
Als ik niet via mijn Sonos afspeel blijft de regel wel overigens, dus gewoon op de iPad, iMac of iPhone zodra ik deze koppel met Sonos valt de regel na gebruik volume wel weg.
Ik heb een screenshot gemaakt waar de regel er nog is pauze/play en nummer lengte, en ik heb een screenshot waar ik het volume gebruikt heb je ziet dat de regel weg is die komt pas weer terug als er een volgend nummer wordt afgespeeld maar zodra je het volume gebruikt is hij weer weg.
Stel dat het een spotify probleem is zou het dan niet handig zijn als jullie van Sonos dit bij spotify aangeven, het beperkt enorm in het gebruiksgemak van mijn Sonos systeem ik moet nu steeds terug schakelen naar de Sonos ap om te pauzeren enz.

Groet AntonH
Reputatie 5
Badge +2
Ik heb het getest met een IOS apparaat, echter kan ik het probleem niet herproduceren. Ik zie dat er bij het tweede screenshot geen selectie is van het liedje en bij het eerste plaatje wel. Als je een ander liedje opzet, komt de balk dan weer terug.
Dan komt de balk idd weer terug maar zodra ik het volume verander valt de balk weer weg.
Reputatie 5
Badge +2
Lijkt sterk op een "functie" of probleem met de Spotify app. Is de app recentelijk geupdate?
Hallo Ryan,

Gister start ik spotify op en check even of het euvel nog aanwezig is en wat schets mijn verbazing het werkt weer , ik heb geen idee wie of wat er is gebeurd waarom het weer goed dienst doet .
Nu wederom geprobeerd en het werkt nog steeds dus mijn dank aan jou voor de service ik had geen mogelijkheid gister te reageren groet AntonH