Skip to main content

Om muziek vanuit je Spotify app te koppelen met je Sonos boxen werkt niet meer. Hij blijft zoeken op de iPhone en stop daarna waardoor je de muziek alleen hoort op je telefoon. 

Als ik Spotify zoek via de Sonos app wat wel lukt kan ik muziek starten maar naar een kleine minuut valt het systeem weer uit en hoor je geen muziek meer.  

Al eens je router en Sonos apparaten opnieuw opgestart?

Hier al sinds een maand of 2 hetzelfde probleem, Spotify app ziet de Sonos speakers maar kan niet verbinden. En gisteren maakte ik een nieuw account onder m'n oud account en daar kon ik dan direct verbinden met de speakers. Heel vreemd, iemand al een oplossing voor dit?

Ik verwijderde Spotify uit de Sonos app ook, om alles opnieuw te installeren en nu blijft de Sonos app ook hangen bij de aanvraag voor toelating van Spotify.

De problemen blijven maar komen! 

Hallo ​@106rallye en ​@Septtt

ja ik heb vorige week zaterdag alle systemen opnieuw weer aangemeld en weer opgenomen in het systeem. 
in mijn onderzoek heb ik wel een instelling gevonden die aangepast is in de Sonos app, dat heeft geresulteerd dat ik Spotify via Sonos kan draaien, waarbij deze eerst na een minuut afsloot. 
Maar afspelen vanaf de Spotify app lukt nog steeds niet. 

@Septtt, je schrijft dat je een nieuw account hebt aangemaakt, maar is dit onder Spotify of Sonos? 

Gr. Marco

Jammer dat, dit zo lang blijft aanslepen, al heel lang Sonos klant maar dis is echt mottig!.

In de Spotify app kan je onder je Eigenaccount nog meerdere accounts maken. Totaal niet handig want dan moet je al jouw lijst en muziek geschiedenis herdoen. 

Maar ik wou het testen, en heel raar maar op die manier maakt de Spotify app wel verbinding met de Sonos speakers binnen enkele seconden. 

Een waar mysterie...

@Marco Pikkemaat Weet je nog welke instelling?

Reageer