Skip to main content

Ik heb een familie account bij Spotify, als ik aan het luisteren ben onderweg en Iemand thuis zet spotify op de Sonos aanstop Spotify op mijn telefoon en andersom.

Komt dat om dat beide telefoons op 1 sonos account staan? Als dat zo is hoe kan ik dat wijzigen of een extra account toevoegen?

Of heeft dit een andere oorzaak?

Alvast bedankt!

Ieder familielid moet inloggen met zijn eigen Spotify account, dan is het probleem opgelost en kan ieder zijn of haar eigen muziek beluisteren met het eigen accoun. Op hun eigen toestel wel te verstaan 🙂

Thanks! Ik had alleen de account naam gewijzigd daarom lukte het denk ik niet. Account verwijderd en op nieuwe ingesteld en het draait!

Bedankt voor je reactie!

Graag gedaan.

Veel luisterplezier 👍

Ter (mogelijke) verduidelijking: je kunt op elke telefoon apart in de Sonos-app een eigen Spotify-account toevoegen. Het Sonos-apparaat onthoudt de laatst gebruikte account, dus als iemand anders iets van zijn account heeft afgespeeld en je geeft via Google Assistent of met de knop op het apparaat een opdracht dan werkt hij op de laatst gebruikte account. Via je telefoon kun je dan naar je eigen account schakelen.