Skip to main content
Ik nu sinds een paar dagen dat hij problemen heeft om de playlijsten van spotify af te spelen. Spotify werkt wel gewoon op andere mediums behalve niet via de sonos??
Graag ontvang ik een diagnose van de Sonos installatie, het liefst aangemaakt binnen 20 minuten nadat het probleem zich voordoet.

Zie het bevestigings nummer van deze diagnose graag tegemoet.

Dit geeft ons inzage in de werking van je Sonos systeem en/of controllers, waarin we hoogst waarschijnlijk een oorzaak van het probleem kunnen terug vinden.
Zal ik versturen zo gauw als ik thuis ben van t werk
Ik heb een probleem wat overeenkomt. Na installatie heerlijk genoten, maar nu sinds een dag of twee pleurt hij hem er de hele tijd uit, ook bij aansluiting ethernetkabel in box! Diagnose 192182511. Enig idee?
Ik heb een probleem wat overeenkomt. Na installatie heerlijk genoten, maar nu sinds een dag of twee pleurt hij hem er de hele tijd uit, ook bij aansluiting ethernetkabel in box! Diagnose 192182511. Enig idee?

Je zit bekabeld aangesloten op je thuis netwerk, dus wifi is meteen uitgesloten als oorzaak.

Iets in je netwerk zorgt er voor dat de vertraging veroorzaakt word waardoor de Sonos niet optijd zijn informatie aangeboden krijgt en kan gaan hakkelen en stotteren.

Wil je verzoeken de Modem en Sonos One en Connect opnieuw op te starten om te zien of het zelfde probleem zich nog voordoet.

Als het probleem zich voor blijft doen moeten we kijken wat er tussen de modem en je Sonos staat wat mogelijk nog problemen veroorzaakt.