Beste Forum genoten.
Ik ervaar problemen en het maakt me momenteel helemaal hopeloos.
Ik zal het hieronder stap voor stap proberen uit te leggen, hopelijk kan iemand mij helpen.
Ik heb de onderstaande componenten in gebruik
(begane grond)
Sonos Arc - bedraad
play 1 (2st surround)
Sub gen 2
(keuken)
Sonos one
(eerste verd.)
overloop - Sonos one SL
Badkamer - Sonos one SL
babykamer - sonos one SL
Slaapkamer - playbar (niet bedraad)
(2e verd.)
Sonos one SL
ook maak ik gebruik van een Ubiqity systeem in mijn woning.
Ik ervaarde altijd het probleem dan op mijn telefoon de ene helft van het systeem gevonden kon worden en op de tablet het andere deel. Heel vervelend dus.
Ik besloot enige tijd geleden om op de ARC de WIFI functie uit te zetten, echter begon hier de grote ergernis. In alle wanhoop heb ik een nieuw email adres aangemaakt en een deel van de apparaten overgedragen naar dit email adres. (nieuwe eigenaar) echter werd alles nu helemaal onduidelijk en niet vindbaar.
Na meerdere malen alle componenten losgekoppeld en gereset te hebben dacht ik alles op het nieuwe account achter elkaar te installeren, echter na de ARC, Sub en surround boxen kon er niets meer gevonden worden op het netwerk, alle andere boxen kon ik dus niet koppelen.
Telefoon uitgezet, tablet geopend.. is ineens de ARC niet meer vindbaar, tablet niet, telefoon niet. Nergens.. Heel vervelend allemaal . momenteel heb ik alles losgekoppeld en luister ik muziek via de boxen van de tv.
Is er iemand die mij kan vertellen wat ik nu moet doen en in welke volgorde?
Het liefst maak ik een heel nieuw systeem waarop alles goed werkt uiteraard, en moet dit dan via Wifi of via Sonos net.
Alvast super bedankt voor al jullie hulp.
Ronald van der Heiden