Skip to main content
Hallo, ik heb net een Sonos en vraag mij af of iemand een station gevonden heeft/playlist heeft ed die zou passen in mijn schoonheids/massagesalon. Het hoeven geen dolfijngeluiden te zijn, maar wel rustige muziek die niet (zoals klassieke muziek soms kan doen) ineens uitschieters heeft. Voor de duidelijkheid: ik weet dat ik ook lid kan worden van Tunify etc., maar ik wil eerst kijken wat ik zonder (wéér) een abonnement kan doen. Ik ben niet goed in het zelf maken van playlists. Dank voor de tips! Groetjes, Floor
Je kan op radio door Tunein misschien wel wat leuks vinden. Via de zoekoptie kun je termen als chill, relax of smooth invullen. De resultaten hebben dan misschien iets leuks erbij? Je kunt ook je eigen afspeellijsten maken, als je je muziek vanaf een computer of een netwerk harde schijf toevoegt aan Sonos.
Dankjewel Bob M., dat heb ik geprobeerd maar helaas kwam daar niets uit wat passend is voor in de salon! Overigens zou het fijn zijn als de muziek nóg iets zachter kon maar dat is vast een ander topic 😉 .
Dat is jammer, ik hoop dat je uiteindelijk toch nog iets vindt. Wat betreft het volume, we mogen geen uitspraken doen over toekomstige features die uitkomen. De wens voor scherpere volume controle is wel bekend bij ons.
Wanneer je trueplay uitvoert en eigenlijk id buurt van je play .. blijft lopen zal je merken dat je je play .. iets zachter kan zetten..