Skip to main content
Is het niet mogelijk om ergens definitief de soteervolgorde "Oudste eerst" te wijzigen in "Nieuwste eerst", zodat ik dit niet bij elke topic moet aanpassen. Ik heb bij instellingen gezocht maar niet gevonden.
Geen idee of ik naar de dokter moet, maar ik heb op mijn vraag geen antwoord gekregen, maar zie nu dat de keuzes er anders uitzien en ik dus niet meer steeds moet wijzigen. Mocht dit een aanpassing zijn nav mijn vraag dan een dikke merci.:8
Haha, nu zie ik het. In de lijst van de topics is de default sortering "recente eerst" maar eens doorgeklikt op één topic verschijnt er wel steeds default "Oudste eerst " voor de reacties. Dus blijft mijn vraag nog steeds of het niet mogelijk is dit te wijzigen. Maar nu stel ik ook vast dat de auteur van een topic zijn topic onbeperkt in tijd kan "bewerken" maar wie een reactie geeft kan die blijkbaar niet meer "bewerken". Da's toch ook een beetje raar. Niet?
Hebben we het nu over instellingen van Sonos, of instellingen van dit Sonos Forum?
Sorry, het forum.
Heb het even na gevraagd bij de beheerder van het forum, maar helaas, het blijft scrollen, er is geen instelling om nieuw altijd boven aan te hebben staan.